Gość zont Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 Próbuję zrobić model do animacji atomy połączone liniami. jak na ilustracji, jak najprościej to zrobić?
mirach Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 Soft w jakim pracujesz? Glowa ma byc animowana czy tylko statyczny model?
Gość zont Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 3d max 2012, ewentualnie AE Będzie animowana: pojawia się jedna kulka następnie od niej tworzą się połączenia - w trakcie tworzenia sie połaczeń a zarazem kształtu głowy cały obiekt obraca się tak, że widzimy że powstaje głowa
legomir Napisano 15 Kwiecień 2014 Napisano 15 Kwiecień 2014 Hmm... możesz spróbować tym: http://aescripts.com/plexus/ w AE. To niestety trudniejsze niż się wydaje najlepiej byłoby to zrobić w Houdinim albo TP.
Orangegraphics Napisano 16 Kwiecień 2014 Napisano 16 Kwiecień 2014 Można również zbudować zwykły mesh głowy, tak ułożona topologia jak chcemy mieć później linie. zaznaczamy odpowiednio edge >convert to edit spline Następnie animujemy po tych spline'ach odpowednio zwykłe wysokie cylindry z nałożonym path-deformem. Znaczy animujemy wysokość tych cylindrów, będzie wrażenie jakby linia rysowała się. A sphery to już prosto, rozłożyć je scatterem by vertex po meshu głowy, następnie maską w opacity animowaną ukazywać.
Adder Napisano 16 Kwiecień 2014 Napisano 16 Kwiecień 2014 Zmapować to wszystko, gradient w opacity i zmieniać ten gradient w czasie, tak żeby się pojawiały elementy.
Rekomendowane odpowiedzi