Sroka8888 Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 (edytowane) Witam, Chciałbym przedstawić moją pierwszą animację jaką kiedykolwiek zrobiłem. Założeniem było stworzenie prostej animacji przedstawiającej proste płaskorzeźby (płaskorzeźba miała wyglądać na zniszczoną oddziaływaniem erozji... wygładzone krawędzie, starte detale, wgłębienia w kamieniu itp...) Animacja renderowana przy użyciu VrayRT (Geforce GTX 760 OC) maksymalny czas to 1min na jedną klatkę. - Każde ujęcie zawiera 96 klatek które były następnie interpolowane i tak z 3 sekund (przy 30fps) udało się zrobić 10 sekund :) zaoszczędziło to ogrom czasu na renderowanie. To tylko 1min na klatkę także może troszkę szumieć i jakość może być hmm słaba, ale to musicie mi wybaczyć gdyż nie miałem zbyt wiele czasu na renderowanie. Szału nie ma, ale mam nadzieje że tragicznie też nie jest... Chciałbym zrobić coś lepszego, ale czasy renderingu są... sami wiecie. Soft: 123D Catch, Meshmixer, 3ds Max, VrayRT, Looks Music: Ancient Roman Music - Musica Romana - Pugnate II 50% Slow www.behance.net/Sroka8888 ------------------------------------------------------------------------ Animacja: (Vimeo i Youtube, ale Vimeo chyba troszkę lepsze) Vimeo: Youtube: [video=youtube_share;LpOa-Ns7dUM] -------------------------------------- Klatki z animacji: Edytowane 17 Kwiecień 2014 przez Sroka8888
xmass Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 Fajowo wyszło :D Ja bym tam jeszcze widział w zakamarkach troche kurzu/piachu/brudu, szkoda że tego zabrakło. W czym kompo robione? AE, Nuke? Inspirowałeś się może trailerami Ryse: Son of Rome? (http://www.youtube.com/watch?v=BJUxT5VbiJg) Jakbyś pojechał bardziej z oświetleniem i postpro w tę strone to by był miszcz :D Tak czy inaczej świetna robota. Pozdrawiam
Mulholland Napisano 17 Kwiecień 2014 Napisano 17 Kwiecień 2014 Fajne. Ale jak to wymodelowałeś, to jest zrobione automatycznie z wielu ze zdjęć prawdziwych płaskorzeźb?
zio_mal Napisano 18 Kwiecień 2014 Napisano 18 Kwiecień 2014 dobra robota:) imho mi trzecia płaskorzeźba najbardziej przypadła do gustu - i chyba nawet najlepiej oświetlona. xmass dobrze zasugerował. Myślę że wyglądało by lepiej jakbyś użył większego kontrastu światła i cienia, światła rzucają ostre cienie czego nie widać po intensywności światła w stosunku do zbyt jasnych cieni. Także mocniejszy ambient occlusion mógłby pomóc. O taka moja uwaga.
Sroka8888 Napisano 22 Kwiecień 2014 Autor Napisano 22 Kwiecień 2014 xmass: AE, * Klatki renderowane do 32bit exr Bardzo chciałem dodać zabrudzenia, ale niestety VrayRT nie wspiera VrayDirt... Tak widziałem ten filmik - inna klasa :) na pocieszenie to że nad nim pracowało trochę ludzi a ja byłem sam. Mulholland: Tak, z 50-80 zdjęć płaskorzeźb (niestety sporo detalu zostało w teksturze a ona się nie nadawała bo zawierała cienie... mało detalu zostało w samym modelu wiec postanowiłem zrobić tak jak pisałem u góry) czyszczenie skanów, naprawianie modelu (łatanie dziur itp...) retropologia (przenoszenie detalu z A do B) wypalanie normali... zio_mal: Dzięki za rady, przydadzą się w przyszłości :)
Rekomendowane odpowiedzi