Napisano 19 Kwiecień 201410 l Wizualizacja: Piotr Łabęda Układ wnętrza na podstawie projektu Henrik Buss ART HOUSE. Kilka elementów zostało zmienionych i dodanych. Modelowanie sceny: 3ds Max, Marvelous Designer Render: Vray Post production: Photoshop Edytowane 19 Kwiecień 201410 l przez 9lab
Napisano 19 Kwiecień 201410 l Ładnie. Chętnie bym zobaczył więcej ujęć tego wnętrza. No i napisz coś o więcej o projekcie. Np. w czym modelowane, renderowane.
Napisano 30 Maj 201410 l mallow napisał: Ładnie. Chętnie bym zobaczył więcej ujęć tego wnętrza. No i napisz coś o więcej o projekcie. Np. w czym modelowane, renderowane. Ja również z chęcią bym dowiedział jak tak dobrze sobie poradziłeś z tym projektem:) Np. dokładny sposób oświetlenia tego wnętrza i jak dywan zrobiłeś. Ja świecę w takich wnętrzach albo HDR'ką z dnia pochmurnego i direct light biały, albo w environment (Vray enviro) wrzucam "white" z intensywnością 16 lub więcej, i w każdym z tych przypadków w oknach wstawiam Vralights jako skyportale. A i tak wychodzi jak wychodzi - potem mnóstwo pracy w Photoshopie i dociągania różnych kątów źle doświetlonych i zbyt ponurych płaszczyzn. Bardzo mi się ten projekt podoba, czekam na jeszcze więcej ujęć! Pozdrawiam hris
Napisano 31 Maj 201410 l Autor Oświetlenie to VRaySun + VRayLigt (type: plane) w każdym oknie. Do zrobienia dywanu użyłem MultiScattera. Elementy we wnętrzu to głównie gotowe modele z pewnymi zmianami choć kilka też wymodelowałem sam (np. wieszak, stolik, dywan, wazon, drzwi). Również sporo pracy było w Photoshopie. Nie robiłem niestety innych ujęć tego wnętrza ale być może wkrótce powstaną. Edytowane 8 Lipiec 201410 l przez 9lab
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto