Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wizualizacja: Piotr Łabęda

 

Układ wnętrza na podstawie projektu Henrik Buss ART HOUSE. Kilka elementów zostało zmienionych i dodanych.

 

Modelowanie sceny: 3ds Max, Marvelous Designer

Render: Vray

Post production: Photoshop780x1039.jpeg

Edytowane przez 9lab

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładnie. Chętnie bym zobaczył więcej ujęć tego wnętrza. No i napisz coś o więcej o projekcie. Np. w czym modelowane, renderowane.

Napisano
  mallow napisał:
Ładnie. Chętnie bym zobaczył więcej ujęć tego wnętrza. No i napisz coś o więcej o projekcie. Np. w czym modelowane, renderowane.

 

Ja również z chęcią bym dowiedział jak tak dobrze sobie poradziłeś z tym projektem:) Np. dokładny sposób oświetlenia tego wnętrza i jak dywan zrobiłeś. Ja świecę w takich wnętrzach albo HDR'ką z dnia pochmurnego i direct light biały, albo w environment (Vray enviro) wrzucam "white" z intensywnością 16 lub więcej, i w każdym z tych przypadków w oknach wstawiam Vralights jako skyportale. A i tak wychodzi jak wychodzi - potem mnóstwo pracy w Photoshopie i dociągania różnych kątów źle doświetlonych i zbyt ponurych płaszczyzn.

Bardzo mi się ten projekt podoba, czekam na jeszcze więcej ujęć!

 

Pozdrawiam

hris

Napisano
  • Autor

Oświetlenie to VRaySun + VRayLigt (type: plane) w każdym oknie. Do zrobienia dywanu użyłem MultiScattera. Elementy we wnętrzu to głównie gotowe modele z pewnymi zmianami choć kilka też wymodelowałem sam (np. wieszak, stolik, dywan, wazon, drzwi). Również sporo pracy było w Photoshopie.

Nie robiłem niestety innych ujęć tego wnętrza ale być może wkrótce powstaną.

Edytowane przez 9lab

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności