Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Wizualizacja: Piotr Łabęda

 

Układ wnętrza na podstawie projektu Henrik Buss ART HOUSE. Kilka elementów zostało zmienionych i dodanych.

 

Modelowanie sceny: 3ds Max, Marvelous Designer

Render: Vray

Post production: Photoshop780x1039.jpeg

Edytowane przez 9lab
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Ładnie. Chętnie bym zobaczył więcej ujęć tego wnętrza. No i napisz coś o więcej o projekcie. Np. w czym modelowane, renderowane.

 

Ja również z chęcią bym dowiedział jak tak dobrze sobie poradziłeś z tym projektem:) Np. dokładny sposób oświetlenia tego wnętrza i jak dywan zrobiłeś. Ja świecę w takich wnętrzach albo HDR'ką z dnia pochmurnego i direct light biały, albo w environment (Vray enviro) wrzucam "white" z intensywnością 16 lub więcej, i w każdym z tych przypadków w oknach wstawiam Vralights jako skyportale. A i tak wychodzi jak wychodzi - potem mnóstwo pracy w Photoshopie i dociągania różnych kątów źle doświetlonych i zbyt ponurych płaszczyzn.

Bardzo mi się ten projekt podoba, czekam na jeszcze więcej ujęć!

 

Pozdrawiam

hris

Napisano (edytowane)

Oświetlenie to VRaySun + VRayLigt (type: plane) w każdym oknie. Do zrobienia dywanu użyłem MultiScattera. Elementy we wnętrzu to głównie gotowe modele z pewnymi zmianami choć kilka też wymodelowałem sam (np. wieszak, stolik, dywan, wazon, drzwi). Również sporo pracy było w Photoshopie.

Nie robiłem niestety innych ujęć tego wnętrza ale być może wkrótce powstaną.

Edytowane przez 9lab

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności