Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Pytanie jak w temacie. Mam model high poly ładnie zunwrapowany i jak redukuje poligony proOptimizerem to mapowanie mi znika i muszę je robić od nowa (sporo pracy). Jest jakiś sposób (plugin, może być płatny) aby zrobić z high poly low poly bez utraty mapowania? Soft 3ds 2014 i vray2.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak GreenScreen pisze.

Do retopo polecam zbrush albo topogun.

Następnie w maxsie możesz przepalić tekstury i dodac normalmape

Napisano

Co to za model? Jak hard surface to LP robisz w maxie, usuwasz niepotrzebne edge loopy i tyle. Organike też zrobisz retopo w maxie, wygodniej niż w zbrushu. Ewentualnie zremesher i poprawki w maxie. Masz wygodne narzędzia do retopo w maxiku, nie potrzeba topoguna.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi. Pamiętam, że kilka lat temu widziałem jakiś script pod maxa, który ładnie robił taka konwersję. Tylko nie pamiętam jego nazwy. Może ktoś wie czy aktualnie jest cos takiego?

Napisano
Mam model high poly ładnie zunwrapowany

 

po co unwrapowałeś high poly? unwrapuje się tylko low poly

Napisano

Jak już masz mapowanie którego koniecznie nie chcesz stracić to nakładasz jakaś mapkę na model (żeby widzieć czy się mapowanie nie rozwala), zaznaczasz w opcjach editable poly- preserve UV i ręcznie wywalasz loopy (byle nie seamowe loopy). Ogólnie to zależy od złożoności siatki.. Czasami przerabiasz higo poly w low poly wywalając elementy, a czasami modelujesz od zera nową siatkę i wtedy, tak jak mówi Azbesty, nie potrzebujesz UV na high poly.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności