Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam pytanko, wypaliłem właśnie uv mapki pewnego budynku i wyszło tak, że podzielilem uv na 4 okienka uv (jak kolwiek się one nazywają) dla pewności, że późniejsze mapy będą dobrej jakości. Pytanie brzmi jak działac na takich 4 okienkach z uv ?? jak wypalac color mapy do tego skoro np z brush interpretuje jak by wszystkie byly w jednym kwadracie na zasadzie warstw ;/

 

 

pozdrawiam serdecznie

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

PO prostu zrób poligrupy zgodnie z uv, jest taki przycisk w panelu poligrup " grup uv" czy jakoś tak. Potem pokaż tylko jedną poligrupę i wypalaj z niej jedną mapkę i dalej po kolei chowaj inne poligrupy i wypalaj z kolejnej. Trochę mozolne ale innego sposobu nie znam.

 

Pozdro

Napisano

Odczytalem to tak, ze nie skalowal elementow przy pack uv, i zostawil je na sobie, po to by byla lepsza jakosc(jako ze elementy zajmuja caly kwadrat). Tyle, ze przeciez wystarczy zapodac wieksza rozdzielczosc textury, i mamy odpowiednia jakosc.

 

Ale kto go wie co autor mial na mysli:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności