Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pytanko, wypaliłem właśnie uv mapki pewnego budynku i wyszło tak, że podzielilem uv na 4 okienka uv (jak kolwiek się one nazywają) dla pewności, że późniejsze mapy będą dobrej jakości. Pytanie brzmi jak działac na takich 4 okienkach z uv ?? jak wypalac color mapy do tego skoro np z brush interpretuje jak by wszystkie byly w jednym kwadracie na zasadzie warstw ;/

 

 

pozdrawiam serdecznie

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
że podzielilem uv na 4 okienka uv

 

huh ?

 

rzuc jakims screenem bo pojecia za bardzo nie mam o czym piszesz.

Napisano

PO prostu zrób poligrupy zgodnie z uv, jest taki przycisk w panelu poligrup " grup uv" czy jakoś tak. Potem pokaż tylko jedną poligrupę i wypalaj z niej jedną mapkę i dalej po kolei chowaj inne poligrupy i wypalaj z kolejnej. Trochę mozolne ale innego sposobu nie znam.

 

Pozdro

Napisano

On albo mówi o kanałach albo o UDIM.. a przynajmniej ma taką nadzieje :D

Napisano

Raczej nie. Sam w pierwszym poście napisał, że specjalnie zostawił je w grupach dla lepszej jakości :D

Napisano

Odczytalem to tak, ze nie skalowal elementow przy pack uv, i zostawil je na sobie, po to by byla lepsza jakosc(jako ze elementy zajmuja caly kwadrat). Tyle, ze przeciez wystarczy zapodac wieksza rozdzielczosc textury, i mamy odpowiednia jakosc.

 

Ale kto go wie co autor mial na mysli:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności