Napisano 28 Kwiecień 201410 l Witam. Mam pytanko, wypaliłem właśnie uv mapki pewnego budynku i wyszło tak, że podzielilem uv na 4 okienka uv (jak kolwiek się one nazywają) dla pewności, że późniejsze mapy będą dobrej jakości. Pytanie brzmi jak działac na takich 4 okienkach z uv ?? jak wypalac color mapy do tego skoro np z brush interpretuje jak by wszystkie byly w jednym kwadracie na zasadzie warstw ;/ pozdrawiam serdecznie
Napisano 29 Kwiecień 201410 l że podzielilem uv na 4 okienka uv huh ? rzuc jakims screenem bo pojecia za bardzo nie mam o czym piszesz.
Napisano 29 Kwiecień 201410 l PO prostu zrób poligrupy zgodnie z uv, jest taki przycisk w panelu poligrup " grup uv" czy jakoś tak. Potem pokaż tylko jedną poligrupę i wypalaj z niej jedną mapkę i dalej po kolei chowaj inne poligrupy i wypalaj z kolejnej. Trochę mozolne ale innego sposobu nie znam. Pozdro
Napisano 29 Kwiecień 201410 l On albo mówi o kanałach albo o UDIM.. a przynajmniej ma taką nadzieje :D
Napisano 29 Kwiecień 201410 l A moze chodzi o UV Pack? Zapewne uvki sa nalozone na sobie i trzeba je poukladac.
Napisano 30 Kwiecień 201410 l Raczej nie. Sam w pierwszym poście napisał, że specjalnie zostawił je w grupach dla lepszej jakości :D
Napisano 30 Kwiecień 201410 l Odczytalem to tak, ze nie skalowal elementow przy pack uv, i zostawil je na sobie, po to by byla lepsza jakosc(jako ze elementy zajmuja caly kwadrat). Tyle, ze przeciez wystarczy zapodac wieksza rozdzielczosc textury, i mamy odpowiednia jakosc. Ale kto go wie co autor mial na mysli:)
Napisano 29 Lipiec 201410 l chodzi o multiple UV tiles tu masz dokladnie jak sie to robi:) w maxie http://www.neilblevins.com/cg_education/multiple_uv_tiles/multiple_uvs_tiles.htm w mayce http://area.autodesk.com/tutorials/part_1_multi_tile_uv_mapping w zbrushu przy czym tutaj nie da sie podgladnac multitilowanej tex na jednej geometrii :) ale mozna i to obejsc :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto