prace09 Napisano 28 Kwiecień 2014 Share Napisano 28 Kwiecień 2014 Witam. Mam pytanko, wypaliłem właśnie uv mapki pewnego budynku i wyszło tak, że podzielilem uv na 4 okienka uv (jak kolwiek się one nazywają) dla pewności, że późniejsze mapy będą dobrej jakości. Pytanie brzmi jak działac na takich 4 okienkach z uv ?? jak wypalac color mapy do tego skoro np z brush interpretuje jak by wszystkie byly w jednym kwadracie na zasadzie warstw ;/ pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 29 Kwiecień 2014 Share Napisano 29 Kwiecień 2014 że podzielilem uv na 4 okienka uv huh ? rzuc jakims screenem bo pojecia za bardzo nie mam o czym piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 29 Kwiecień 2014 Share Napisano 29 Kwiecień 2014 PO prostu zrób poligrupy zgodnie z uv, jest taki przycisk w panelu poligrup " grup uv" czy jakoś tak. Potem pokaż tylko jedną poligrupę i wypalaj z niej jedną mapkę i dalej po kolei chowaj inne poligrupy i wypalaj z kolejnej. Trochę mozolne ale innego sposobu nie znam. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 29 Kwiecień 2014 Share Napisano 29 Kwiecień 2014 On albo mówi o kanałach albo o UDIM.. a przynajmniej ma taką nadzieje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 29 Kwiecień 2014 Share Napisano 29 Kwiecień 2014 A moze chodzi o UV Pack? Zapewne uvki sa nalozone na sobie i trzeba je poukladac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adder Napisano 30 Kwiecień 2014 Share Napisano 30 Kwiecień 2014 Raczej nie. Sam w pierwszym poście napisał, że specjalnie zostawił je w grupach dla lepszej jakości :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 30 Kwiecień 2014 Share Napisano 30 Kwiecień 2014 Odczytalem to tak, ze nie skalowal elementow przy pack uv, i zostawil je na sobie, po to by byla lepsza jakosc(jako ze elementy zajmuja caly kwadrat). Tyle, ze przeciez wystarczy zapodac wieksza rozdzielczosc textury, i mamy odpowiednia jakosc. Ale kto go wie co autor mial na mysli:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 29 Lipiec 2014 Share Napisano 29 Lipiec 2014 chodzi o multiple UV tiles tu masz dokladnie jak sie to robi:) w maxie http://www.neilblevins.com/cg_education/multiple_uv_tiles/multiple_uvs_tiles.htm w mayce http://area.autodesk.com/tutorials/part_1_multi_tile_uv_mapping w zbrushu przy czym tutaj nie da sie podgladnac multitilowanej tex na jednej geometrii :) ale mozna i to obejsc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się