Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, Pracuje na Tutorialu

 

w 33:50 nakłądamy teksture na bryłe, Paniu tutaj skaluje i gdzy to robi skaluje jej sie sama tekstura, gdy ja robie zaczynam skalowac tekstura pozostaje bez zmian z skaluje sie cała bryła.

 

Jutro musze oddac projekt wiec bede wzieczny za wszelkie podpowiedzi.

 

Dziekuje i Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 957
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
w 33:50 nakłądamy teksture na bryłe, Paniu tutaj skaluje i gdzy to robi skaluje jej sie sama tekstura, gdy ja robie zaczynam skalowac tekstura pozostaje bez zmian z skaluje sie cała bryła

 

Nie zebym byl zlosliwy, ale nic nie rozumiem z tego zdania.

 

Moze masz jakis mapping object/world/explit map channel. Wtedy przy skalowaniu obiektu, textura w kazdym z tych przypadkow bedzie sie inaczej zachowywac

Napisano

Jak się robi tutorial w ramach treningu to należy zwracać uwagę na to co autor robi w drzewku modyfikatorów bo tam leży praktycznie odpowiedź na to dlaczego ci nie wychodzi tak jak na tutku :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.