Skocz do zawartości

Błąd wyświetlania w viewport


mirass

Rekomendowane odpowiedzi

Coś wcisnąłem i w sumie nie wiem co. Zaczęło mi wyświetlać model tylko jako siatkę i w dodatku pokazuje jakoby cięło płaszczyzny na trójkąty, jednak podczas edycji wychodzi, że nie pocięło. Renderować renderuje normalnie z teksturami, więc domyślam się, że przestawiłem sposób wyświetlania, ale nie wiem jak to naprawić.

Proszę o pomoc :)Beznazwy1_zps696a7075.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie bardzo rozumiem czemu od razu nazywasz to błędem? Nie wydaje Ci się logiczne, że w programach do 3D, gdzie obiekty są zbudowane z siatek możliwość wyświetlania tychże obiektów właśnie w postaci siatki jest całkiem logiczna i przydatna?

 

Wireframe mode w Maxie (czyli to co dokładnie widzimy na Twoim screenie) to klawisz F3. Bez urazy ale wujek google na prawdę jest pomocny w takich kwestiach :P

 

A te plane'y "pocięte" na trójkąty to V-Ray'owe skylight portale - nie są to elementy modelu i tak po prostu wyglądają w viewporcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności