Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie jak optymalnie dobierać liczbę vertexów dla okręgu / cylindra / owala ?

 

Chodzi mi np. o koło samochodu, kierownicę, lampę itp....

 

Mam kłopot z owalami gdyż robię je za "gęste"

 

 

ps. Chodzi o 3ds maxa

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 762
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wszystko zależy od tego jaki detal będziesz wycinał, ja robię 8, 16, 32, 64.

Napisano

zalezy od natezenia pamieci i gestosci procesora. Ponoc najlepsze efekty wychodza miedzy 4 a 6 w Lightwave.

W 3D Studio moze byc podobnie :)

Napisano

ja wole osobiście 9. Dodaje tylko jednego fejsa w porównaniu do ośmiu, a burzy powtarzalność dla oka całej geometrii znacznie lepiej niż 2^.

Napisano

Pod tym wzgledem to preferuje 5, jest o 20% lepsze niz 4, i moge przypasowac 5 zywiolow do kazdego vertexa

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności