Napisano 12 Maj 201410 l Mam pytanie jak optymalnie dobierać liczbę vertexów dla okręgu / cylindra / owala ? Chodzi mi np. o koło samochodu, kierownicę, lampę itp.... Mam kłopot z owalami gdyż robię je za "gęste" ps. Chodzi o 3ds maxa
Napisano 12 Maj 201410 l Wszystko zależy od tego jaki detal będziesz wycinał, ja robię 8, 16, 32, 64.
Napisano 12 Maj 201410 l zalezy od natezenia pamieci i gestosci procesora. Ponoc najlepsze efekty wychodza miedzy 4 a 6 w Lightwave. W 3D Studio moze byc podobnie :)
Napisano 12 Maj 201410 l ja wole osobiście 9. Dodaje tylko jednego fejsa w porównaniu do ośmiu, a burzy powtarzalność dla oka całej geometrii znacznie lepiej niż 2^.
Napisano 12 Maj 201410 l Pod tym wzgledem to preferuje 5, jest o 20% lepsze niz 4, i moge przypasowac 5 zywiolow do kazdego vertexa