PiotrMP006 Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 Mam pytanie jak optymalnie dobierać liczbę vertexów dla okręgu / cylindra / owala ? Chodzi mi np. o koło samochodu, kierownicę, lampę itp.... Mam kłopot z owalami gdyż robię je za "gęste" ps. Chodzi o 3ds maxa
2013 Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 Wszystko zależy od tego jaki detal będziesz wycinał, ja robię 8, 16, 32, 64.
tmdag Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 zalezy od natezenia pamieci i gestosci procesora. Ponoc najlepsze efekty wychodza miedzy 4 a 6 w Lightwave. W 3D Studio moze byc podobnie :)
olaf Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 ja wole osobiście 9. Dodaje tylko jednego fejsa w porównaniu do ośmiu, a burzy powtarzalność dla oka całej geometrii znacznie lepiej niż 2^.
mirach Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 Pod tym wzgledem to preferuje 5, jest o 20% lepsze niz 4, i moge przypasowac 5 zywiolow do kazdego vertexa
Rekomendowane odpowiedzi