Skocz do zawartości

Space Girl : Salvator vs Klicek


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

Jest XXIII wiek, ludzie założyli kolonie w całej Galaktyce, po międzygwiezdnych szlakach kursują miliony statków kosmicznych od wycieczkowców po superfortece.

Na odległych planetach powstały wielkie bazy, kolonie, miasta a nawet autonomie, nowoczesna technika nie różni się wiele od magii.

Mechanika miesza się z biologią, ludzkie ciało nie jest już tajemnicą, jest poznane co do jednej komórki i wielokrotnie modyfikowane, ulepszane, upiększane.

I gdzieś tam. W tym technologicznym świecie żyją ONE. Piastują funkcje od prostytutek do prezydentów, są żołnierzam, naukowcami i pilotami. Często są też nikim.

I to ONE są tematem tej minibitwy - futurystyczną wizją kobiecego piękna w odległej przyszłości, zagubionego w technologicznej cywilizacji ludzkiej.

 

A oto kilka jej aspektów:

-zdeterminowana jest tematyka pracy oraz płeć modelu głównego.

-bitwa jest rozgrywana bezterminowo

-obiekty mogą być zarówno HP jak i LP

-do oceny końcowej powinien zostać wystawiony jeden render końcowy, z możliwością skromnej edycji w programie 2d.

 

Z mojej strony pierwsze shoty niedługo,

przpominam, że można się wciąż dołączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 111
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dobrze, pierwszy updejt.

Zabrałem się za postać pierwszoplanową, pielęgniarkę (kiedyś wyjaśnię o co chodzi).

Przód tej postaci będzie mało widoczny, dlatego nie zamierzam narazie coś w nim zmieniać, szczególnie, że dorobienie ramion i szyi kompletnie mi rozwali górną topologię siatki.

A oto render:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie też to zastanawia ;] Pewnie się pojawiło kiedy zmieniałem gęstość siatki... zamiast wyostrzać siatkę tworzy wgłębiebienie.

Dzisiaj będę pracował, ale updejta nie obiecuję. Chyba będę musiał jakieś proszki na ból głowy wsypać do szklanki, bo nie wytrzymam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe siatka jest niedopracowana pod kazdym wzgledem wiec nie pokazalem odrazu , ale co tam. Dzisiaj jednak nie domecze modelu do konca postaram sie go skonczyc jakos w tym tygodniu. Wreszcie udalo mi sie maxa uruchomic na swoim boskim kompie poczulem sie normalnie jak na ksiezycu heheh dziko :)

bjacz1aw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestań, bo popadnę w kompleksy (ktoś już mi to prorokował :P)

interesuje mnie to jak zrobił skórę, po prostu piękna.

Twarz też prawie bezbłędna, prawie bo zauważyłem buga w rzęsach ;]

Buga ma też w rigu ramienia.

Ale ubranka to zamierzam lepsze odpalić ;] Zreszta sami wkrótce (mam nadzieję) zobaczycie.

klicek - po smoothie to lepiej wygląda, ale to co najważniejsze czyli topologia jest dobrze. jestem ciekaw czegoś więcej o koncepcie. Aha i jeszcze jedno - jakie referki do twarzy, bo troszkę proporcje odstają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

referek z tego co wiem to nie ma ale gdzies widzialem podobna pracke na necie tyle ze w 2d jakos mi utkwila w glowie bo byla genialna wiec postanowilem zrobic to w 3d , co do twarzy robiona z glowy wiesz taki trening i przy okazji sprawdzian w miedzy innymi rozplanowaniu proporcji , ale chcialem uzyskac lekko mangowy moze tak to nazwe styl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze mam problem, model ruszylem do przodu ale ... dzieja sie dziwne rzeczy :|

Jak wlaczam ms w wingsie nastepuje fatal error ;o

Po drugie jak juz wyexportuje do maxa4 i zapisze to co zrobilem czyli wszystkie unwarpy i texturki wsio , a napracowalem sie lekko , to potem jak biore open to pisze "faild to open file" i z tego co za obserwowalem dzieje sie z tak z kazdym zapisanym plikiem wiec musze sie uporac z tymi malymi problemami wtedy wrzuce udejt :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech moc będzie z tobą Klicek. Niemiło byłoby zakończyć minibitwę w takim stylu :>

 

PS. Jakie teksturowanie ;] to co teraz robię to praktycznie sztuka dla sztuki, bo i tak większości nie będzie widać, ale chcę mieć jakieś ciałko do portfolio. powracając do teksturowania - nie będę rozrywał pupy, bo najzwyczajniej w świecie będzie w lateksiku ;] (apropos zboczenia :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu walczę w nielicznych wolnych momentach z modelem. Ponieważ dawno nic nie pokazywałem, to daję to, ale jest to półprodukt, ale wypadałoby jednak pokazać ostatnie stadium pracy nad modelem .

W rzeczywistości wygląda to znacznie lepiej, ale na kiepski rendering złożyło się kilka błędów po drodze które dopiero teraz widzę (sic!), czyli oświetlenie, kamera itp. itd.

Te dziwne plamki to efekt działania światła Pathlight w yafray, które działa przyzwoicie na przodzie, ale na tyle szwankuje, albo ja coś źle robię :/

Nie bijcie zbyt mocno :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności