Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

Planuję wykorzystać to do animacji(max. 2/3 shoty). Mag uderzając w ziemie zamraża ludzi w koło(coś jak w cinematicu Wiedźmina 2), na ziemi rozchodzi się fala zimna po czym zaczynają rosnąć kryształy taki czar obszarowy ;) Trochę się tym rośnięciem kryształów zmęczyłem, więc na dziś i może jutro przejma potem będę updejtował progress. Wszystko proceduralnie. Kryształy reprezentuje zwykły cube.

 

Rzeczy do dodania:

-poprawienie wartości liczbowych w prędkości(rośnie procentowo, a obecnie źle skaluje)

-prędkość wzrostu będzie zależeć o długości życia kryształku

-opcja modyfikowania prędkości rampem w zależności od odległości

-zbudowanie UI

-kryształy będą miały pewną wysokość przy wyrastaniu tak by uniknąć sytuacji, która jest teraz przy wysuwaniu przez ziemie

-stworzenie samych modeli kryształów

-prawdopodobnie manipulatorór pomagających w animacji

 

Co do samej animacji zastanawiam czy nie dodać idącego przed samą falą rzędu kryształów wyskakujących i wskakujących w ziemie. Czy obszar powinien być rzeczywiście okrągły nodać noise na krawędziach i czy lepiej tak jak teraz żeby była pewna randomizacja w prędkościach czy powinno idealnie równo to być zaanimowane.

 

Później będę tu wrzucał kolejne rzeczy. Z storybordem będzie pewien problem bo średnio rysuję, ale czeka mnie rodzinna powiedzmy uroczystość gdzie będę odcięty od wszystkiego na parę dni to będzie okazja żeby się z tym zmierzyć choć nie będzie to artystyczny ideał ;)

 

Chętnie wysłucham wszelkich sugestii.

 

PS.

 

Jeśli ktoś pamięta pajęczynkę to nie tak do końca umarła chodzi mi po głowie jak to zrobić lepiej na razie leży w biurko na kartce mniej więcej rozrysowane może uda mi się zmobilizować i skończyć.

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No nie jest to celem ale myślę, że dałoby radę trzeba by kilka tweeków do mechanizmu animacji dodać, więc może potem zrobię. Może dziś w nocy spróbuję rozrysować o co mi chodzi.

Napisano

 

Wczoraj przysiadłem do pajęczyny nowy sposób generowania(sporo prostszy i szybszy) i zrobiłem symulacje wraz z constrainami(trzeba jeszcze dopracować równe wartości) potem zamierzam dodać jeszcze parę rzeczy, oblać kroplami i może wrzucić w to jakąś muchę ;)

Napisano

Na Maxa nie ma szans, bo nie znoszę tego softu aczkolwiek z TP/PF pewnie byłoby to możliw. Woda dojdzie potem trzeba dać pajęczynie wiecej features ;)

Napisano

Jak zrobię z tego compound i wrzucę w H Engine to tak a co jakiś chętni na kupno? :D W takim razie to może nawet by się dało jakiś plugin zrobić na pythonie do maxa ;)

Napisano (edytowane)

Jak nie można kupić - całe 2$ http://jokermartini.com/cobwebs/

 

Więc bym sobie darował, chyba że dodasz jakieś niesamowite ficzery z kosmosu;)

 

Na Maxa nie ma szans, bo nie znoszę tego softu

 

Jak tam maya, słyszałem że w 2015 jest już prawie działająca symetria przy modelowaniu?

Edytowane przez diabelt
Napisano

Zamierzam jak na razie skończyć symulacje i sposób tworzenia jej a potem spróbuję to wyrenderować bez używania geo na krzywych ogólnie to może być dobra okazja do nauki mantry albo może potem rendermana szczerze mówiąc nie mam pojęcia jeszcze jak dokładnie to zrobię :P

 

 

Jak tam maya, słyszałem że w 2015 jest już prawie działająca symetria przy modelowaniu?

 

Tak teraz zrobili z tych 3 możliwych jedną i działa całkiem dobrze no, ale to nie te progi trudności co quad bevel ;)

Napisano
Tak teraz zrobili z tych 3 możliwych jedną i działa całkiem dobrze no, ale to nie te progi trudności co quad bevel ;)

 

Quad bevel też zrobili? Muszę ściągnąć triala, może w końcu da się w miare modelować:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności