legomir Napisano 28 Maj 2014 Napisano 28 Maj 2014 Planuję wykorzystać to do animacji(max. 2/3 shoty). Mag uderzając w ziemie zamraża ludzi w koło(coś jak w cinematicu Wiedźmina 2), na ziemi rozchodzi się fala zimna po czym zaczynają rosnąć kryształy taki czar obszarowy ;) Trochę się tym rośnięciem kryształów zmęczyłem, więc na dziś i może jutro przejma potem będę updejtował progress. Wszystko proceduralnie. Kryształy reprezentuje zwykły cube. Rzeczy do dodania: -poprawienie wartości liczbowych w prędkości(rośnie procentowo, a obecnie źle skaluje) -prędkość wzrostu będzie zależeć o długości życia kryształku -opcja modyfikowania prędkości rampem w zależności od odległości -zbudowanie UI -kryształy będą miały pewną wysokość przy wyrastaniu tak by uniknąć sytuacji, która jest teraz przy wysuwaniu przez ziemie -stworzenie samych modeli kryształów -prawdopodobnie manipulatorór pomagających w animacji Co do samej animacji zastanawiam czy nie dodać idącego przed samą falą rzędu kryształów wyskakujących i wskakujących w ziemie. Czy obszar powinien być rzeczywiście okrągły nodać noise na krawędziach i czy lepiej tak jak teraz żeby była pewna randomizacja w prędkościach czy powinno idealnie równo to być zaanimowane. Później będę tu wrzucał kolejne rzeczy. Z storybordem będzie pewien problem bo średnio rysuję, ale czeka mnie rodzinna powiedzmy uroczystość gdzie będę odcięty od wszystkiego na parę dni to będzie okazja żeby się z tym zmierzyć choć nie będzie to artystyczny ideał ;) Chętnie wysłucham wszelkich sugestii. PS. Jeśli ktoś pamięta pajęczynkę to nie tak do końca umarła chodzi mi po głowie jak to zrobić lepiej na razie leży w biurko na kartce mniej więcej rozrysowane może uda mi się zmobilizować i skończyć.
tmdag Napisano 28 Maj 2014 Napisano 28 Maj 2014 zrob postac ktora idzie a krysztaly rozrastaja sie z kazdego kroku
legomir Napisano 28 Maj 2014 Autor Napisano 28 Maj 2014 No nie jest to celem ale myślę, że dałoby radę trzeba by kilka tweeków do mechanizmu animacji dodać, więc może potem zrobię. Może dziś w nocy spróbuję rozrysować o co mi chodzi.
legomir Napisano 26 Lipiec 2014 Autor Napisano 26 Lipiec 2014 Wczoraj przysiadłem do pajęczyny nowy sposób generowania(sporo prostszy i szybszy) i zrobiłem symulacje wraz z constrainami(trzeba jeszcze dopracować równe wartości) potem zamierzam dodać jeszcze parę rzeczy, oblać kroplami i może wrzucić w to jakąś muchę ;)
2013 Napisano 26 Lipiec 2014 Napisano 26 Lipiec 2014 Fajnie, szkoda że to nie 3ds Max. Będziesz robił test rendery z kropelkami wody? :)
legomir Napisano 26 Lipiec 2014 Autor Napisano 26 Lipiec 2014 Na Maxa nie ma szans, bo nie znoszę tego softu aczkolwiek z TP/PF pewnie byłoby to możliw. Woda dojdzie potem trzeba dać pajęczynie wiecej features ;)
Reynevan Napisano 26 Lipiec 2014 Napisano 26 Lipiec 2014 A z pluginem będzie sie dalo przenieść do maxa?
legomir Napisano 26 Lipiec 2014 Autor Napisano 26 Lipiec 2014 Jak zrobię z tego compound i wrzucę w H Engine to tak a co jakiś chętni na kupno? :D W takim razie to może nawet by się dało jakiś plugin zrobić na pythonie do maxa ;)
2013 Napisano 26 Lipiec 2014 Napisano 26 Lipiec 2014 Skrypt do Maxa, ale chyba już nie można go kupić, więc pewnie znalazł byś odbiorców na coś takiego. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/cobwebs-modifier
diabelt Napisano 26 Lipiec 2014 Napisano 26 Lipiec 2014 (edytowane) Jak nie można kupić - całe 2$ http://jokermartini.com/cobwebs/ Więc bym sobie darował, chyba że dodasz jakieś niesamowite ficzery z kosmosu;) Na Maxa nie ma szans, bo nie znoszę tego softu Jak tam maya, słyszałem że w 2015 jest już prawie działająca symetria przy modelowaniu? Edytowane 26 Lipiec 2014 przez diabelt
2013 Napisano 26 Lipiec 2014 Napisano 26 Lipiec 2014 Czyli można. Linka ze strony scriptspot nie działa, musiał przebudować stronę.
diabelt Napisano 26 Lipiec 2014 Napisano 26 Lipiec 2014 Faktycznie na scriptspot nie działa, bym mu napisał w komentarzu ale zapomniałem login i hasło:D
legomir Napisano 26 Lipiec 2014 Autor Napisano 26 Lipiec 2014 Zamierzam jak na razie skończyć symulacje i sposób tworzenia jej a potem spróbuję to wyrenderować bez używania geo na krzywych ogólnie to może być dobra okazja do nauki mantry albo może potem rendermana szczerze mówiąc nie mam pojęcia jeszcze jak dokładnie to zrobię :P Jak tam maya, słyszałem że w 2015 jest już prawie działająca symetria przy modelowaniu? Tak teraz zrobili z tych 3 możliwych jedną i działa całkiem dobrze no, ale to nie te progi trudności co quad bevel ;)
diabelt Napisano 26 Lipiec 2014 Napisano 26 Lipiec 2014 Tak teraz zrobili z tych 3 możliwych jedną i działa całkiem dobrze no, ale to nie te progi trudności co quad bevel ;) Quad bevel też zrobili? Muszę ściągnąć triala, może w końcu da się w miare modelować:D
legomir Napisano 26 Lipiec 2014 Autor Napisano 26 Lipiec 2014 No zrobili jako main feature Maxia, ale dość o softach bo mi się bałagan robi i jeszcze ktoś wyskoczy z blenderem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się