Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, szukam sposobu na wymodelowanie takiego oto kształtu, próbowałem użyć "generate topology - skin" ale te plaszczyzny muszą być płaskimi powierzchniami a przy użyciu tej metody nie są. Próbowałem zagęścić siatkę i użyć "displace" z mapą cellural, ale efekt jest daleki od doskonałości - za dużo poly a tego nie można edytować bryły po wszystkim.

Jeśli ktoś robił coś podobnego proszę o podpowiedz.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć

 

Kroki:

 

1. BOX + Turbo Smooth Interations 2

2. Convert to editable poly.

3. Topology Interaface (znajdziesz w Ribbon, poszukaj odpowiedniego podziału poligonów)

4. Spherify modifier (ustaw odpowiednią wartość)

5. Push modifier (ustaw odpowiednią wartość)

6. Convert to editable poly.

7. Quick Slice (odcinasz i kasujesz połowę)

8. Smoothing Groups (Clear all)

 

Gotowe

Napisano

a może po prostu zrób geoSphere (hemisphere), usuń kilka edgy, wedle upodobań pomachaj werteksami z edge czy face constraints żeby zachować kształt . Na koniec jeśli chcesz żeby każdy wielobok był płaski zaznacz verteksy i po prostu make walnij make planar z editable poly. trochę żmudna robota ale nic lepszego mi nie przychodzi do głowy

Napisano
Na koniec jeśli chcesz żeby każdy wielobok był płaski zaznacz verteksy i po prostu make walnij make planar z editable poly.
tak raczej nie da rady, w jednym miejscu dasz 'make planar' to w sąsiednim się wykrzywi.
Napisano (edytowane)

Do kroków, które opisałem dodaj.

 

9. Ustaw dla każdego wieloboku inną grupę wygładzania (Smoothing Groups)

10. Dodaj modyfikator Turbo Smooth - Iterations 3, i zaznacz w nim "Smoothing Groups"

 

Teraz każda ścianka powinna być idealnie płaska.

 

Edit:

 

Tak się przyglądam, ale pewien nie jestem, no ale zobacz, bo wcześniej nie zauważyłem, że dzielą się na trójkąty.

Te dwa dodatkowe kroki powinny załatwić sprawę.

 

Co to w ogóle jest za przedmiot?

Edytowane przez 2013



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności