Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, szukam sposobu na wymodelowanie takiego oto kształtu, próbowałem użyć "generate topology - skin" ale te plaszczyzny muszą być płaskimi powierzchniami a przy użyciu tej metody nie są. Próbowałem zagęścić siatkę i użyć "displace" z mapą cellural, ale efekt jest daleki od doskonałości - za dużo poly a tego nie można edytować bryły po wszystkim.

Jeśli ktoś robił coś podobnego proszę o podpowiedz.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć

 

Kroki:

 

1. BOX + Turbo Smooth Interations 2

2. Convert to editable poly.

3. Topology Interaface (znajdziesz w Ribbon, poszukaj odpowiedniego podziału poligonów)

4. Spherify modifier (ustaw odpowiednią wartość)

5. Push modifier (ustaw odpowiednią wartość)

6. Convert to editable poly.

7. Quick Slice (odcinasz i kasujesz połowę)

8. Smoothing Groups (Clear all)

 

Gotowe

Napisano
  • Autor

Dzięki: 2013, efekt jest lepszy od mojego ale nadal to wieloboki nie są płaskimi powierzchniami.

Napisano

a może po prostu zrób geoSphere (hemisphere), usuń kilka edgy, wedle upodobań pomachaj werteksami z edge czy face constraints żeby zachować kształt . Na koniec jeśli chcesz żeby każdy wielobok był płaski zaznacz verteksy i po prostu make walnij make planar z editable poly. trochę żmudna robota ale nic lepszego mi nie przychodzi do głowy

Napisano
Na koniec jeśli chcesz żeby każdy wielobok był płaski zaznacz verteksy i po prostu make walnij make planar z editable poly.
tak raczej nie da rady, w jednym miejscu dasz 'make planar' to w sąsiednim się wykrzywi.
Napisano

Do kroków, które opisałem dodaj.

 

9. Ustaw dla każdego wieloboku inną grupę wygładzania (Smoothing Groups)

10. Dodaj modyfikator Turbo Smooth - Iterations 3, i zaznacz w nim "Smoothing Groups"

 

Teraz każda ścianka powinna być idealnie płaska.

 

Edit:

 

Tak się przyglądam, ale pewien nie jestem, no ale zobacz, bo wcześniej nie zauważyłem, że dzielą się na trójkąty.

Te dwa dodatkowe kroki powinny załatwić sprawę.

 

Co to w ogóle jest za przedmiot?

Edytowane przez 2013

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.