Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Próbuję wyrenderować obiekt V-ray Fur. Wybieram rodzaj włosia, grubość, końcówkę, zakończenie ale ostatecznie wychodzą mi paski bez grubości którą wcześniej określiłem. Nie wiem czy tutaj jest kwestia materiału, czy odbiacie światła. Screen poniżej. Jest jeszcze druga kwestia. Uzyłem HiF z Maxa i w viewport widzę włosie ale na renderze wychodzi mi goły plane.

Pozdro

 

wtf.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

odświeżam, problem nadal występuje. Obejrzałem parę tutoriali i krok po kroku prześledziłem ustawienie vray Fur. Zrobiłem idealnie jak na tutku i nic. Efekt podobny.

Napisano

odnośnie kształtu włosów - ta opcja jest aktualnie wyłaczona we wszystkich wersjach vraya

 

Z helpa:

Sides - currently this parameter is disabled. The fur is always rendered as polygons facing the traced ray; normals are interpolated to create a smooth appearance.

http://help.chaosgroup.com/vray/help/150SP1/vrayfur_params.htm

 

Aby Hair&Fur z Maxa działał w Vray musisz wybrać opcję mr prim w ustawianiach hair&fur w okna enviroment and effects

 

http://help.chaosgroup.com/vray/help/150SP1/render_hairfur.htm

Napisano
  • Autor

Ale z tego co widzę to wiele osób korzysta z v-ray fur i to nie wygląda jak paski...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności