Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

vertex za vertexem z właczonym subdivisonem/turbosmoothem. sobie wyciagaśż robisz ten kształt potem strzelasz Ngona. potem nie wiem jak w maxie ale w blenderze jest insert i ci robi po prostu support loopa wokoło o takiej samej grubości ngona zamieniasz na trójkąty traingulacją i potem co tylko extrude albo podpiąć pod array + curve

Napisano

Banalne do zrobienia. Robisz bazowy kształt i extrude. Możesz zrobić sobie bazę pod płaszczyznę w sofcie vectorowym. Potem importujesz zamieniasz krzywą na siatkę i extrude. Najlepiej poszukać sobie rzut takiego profilu w internecie bo na pewno jest dostępny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności