FortresMaximus Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 nie mam pojecia jak zrobic taki oto model, czy mam wykonywac to na figurze ? czy poprzez krzywe ? jezeli tak to jak to sie robi wysylam zdjecia o co mi dokladnie chodzi. https://imageshack.com/i/ne99ou6j https://imageshack.com/i/n1i85ij
Azbesty Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 vertex za vertexem z właczonym subdivisonem/turbosmoothem. sobie wyciagaśż robisz ten kształt potem strzelasz Ngona. potem nie wiem jak w maxie ale w blenderze jest insert i ci robi po prostu support loopa wokoło o takiej samej grubości ngona zamieniasz na trójkąty traingulacją i potem co tylko extrude albo podpiąć pod array + curve
BLADE Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 Banalne do zrobienia. Robisz bazowy kształt i extrude. Możesz zrobić sobie bazę pod płaszczyznę w sofcie vectorowym. Potem importujesz zamieniasz krzywą na siatkę i extrude. Najlepiej poszukać sobie rzut takiego profilu w internecie bo na pewno jest dostępny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się