Napisano 17 Lipiec 201410 l Czesc Max zaczyna mnie delikatnie mowiac wkurzac. Mam parę problemow w 2015, '13 ich niema... 1. Snap, w 2015 nie moge ustawiać vertexow w jednej płaszczyźnie. Podczas przesuwania podswietlaja sie wszystkie "pivotowe kwadraciki" i niema mozliwosci przesuneicia w żądanej plaszczyznie. 2. Po wylaczeniu wyswietlania edgy w viewporcie, linie nadal sa widoczne na zaznaczonym obiekcie. 3. Skrot klawiszowy przypisany do "cut" nie dziala, zamiast tego zawsze wybiera sie target weld mimo, ze ma przypisany calkiem inny skrot ("x"). 4. Menage Scene Explorer, za kazdym razem po wlaczeniu maxa musze to gunwo wylaczac. Istnieje sposób na calkowite wywalenie tego syfu? Przenosilem wszystkie mozliwe opcje z '13, bez rezultatów. Zaden z wyzej wymienionych problemów nie wpływa na jakosc wykonywanych czynnosci ale wqurwiaja i powoduja dyskomfort. Bonus! Co sadzicie o wrzuceniu do portfolio czegos z tutoriali? Tutek 33h, przerabial pewnie bede z 70, szkoda zeby sie zmarnowal na dysku ;) Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Napisano 17 Lipiec 201410 l ad2. Viewport Configuration/Display Selected with Edged Faces. Odznacz ptaka. Sam kiedys sie tym irytowalem, wiec pamietam. Hie hie
Napisano 18 Lipiec 201410 l 1. "Use Axis Constraints", ikonka z magnesem XY (jeśli używasz ikonek snapowych). Co do tutoriala, jeśli jeszcze nie zacząłeś, radzę zrobić coś podobnego (żeby użyć tych samych technik), ale własnego. Wtedy nikt się nie czepi że masz tutorial w portfolio. Jeśli tutorial jest o stole, wymodeluj krzesło. Edytowane 18 Lipiec 201410 l przez Ania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto