jacekszy0 Napisano 18 Lipiec 2014 Share Napisano 18 Lipiec 2014 Mam pytanie. Tworzę sobie klatki animacji w których animuje visibility schodzące do 0. Mam kilka elementów w tym samym miejscu na scenie i jest tak, że w podglądzie nachodzą na siebie co tworzy chaos bo mało widzę. czy jest jakiś sposób na ukrywanie w podglądzie elementów sceny, które mają visibility = 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hokmah Napisano 18 Lipiec 2014 Share Napisano 18 Lipiec 2014 Nie wiem czy o to Tobie chodzi ale możesz przecież prawym kliknąć na obiekt i wybrać "Hide selection" wtedy Tobie ukryje ten obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 18 Lipiec 2014 Share Napisano 18 Lipiec 2014 Zainstaluj sobie Outliner. Podziel scenę na katalogi i jednym kliknięciem ukrywaj część która Ci przeszkadza. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/outliner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 19 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2014 No tak tylko potem muszę wszystko dawać unhide i tak w koło macieju jak coś muszę poprawić :) Zerknę na tego outlinera. Myślałem bardziej, że uda mi się zrobić jakoś tak, że przesuwam suwakiem od animacji i mi ładnie przeskakuje między widocznymi/niewidocznymi w danej klatce (zwłaszcza na widoku wireframe :P) ale widać muszę sobie to pogrupować i sam ręcznie chować i pokazywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 19 Lipiec 2014 Share Napisano 19 Lipiec 2014 Porządek w scenie musi być, więc źle na tym nie wyjdziesz, Outliner jest świetny, przejrzysty i bardzo prosty. Jednym kliknięciem Hide i Freeze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 19 Lipiec 2014 Share Napisano 19 Lipiec 2014 Używaj warstw w maxie. Kliknij Manage Layers na górnym pasku ikonek, stwórz nową warstwę i umieść w niej obiekty, które chcesz szybko ukrywać. Po tym wystarczy jeden klik aby ukryć/odkryć warstwę i tym samym obiekty znajdujące się na niej. Ja zawsze używam warstw, bez nich człowiek by oszalał;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 19 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2014 To, że są warstwy to wiem. Nie do końca może dobrze wyjaśniłem o co mi chodzi. W 3ds obiekt, który ma visibility = 0 i tak jego siatka jest wyświetlana np. w wireframe w viewport. Tego chciałbym się pozbyć - czyli by go kompletnie nie było (tak jakbyłby hide, przy okazji nie przełączając warstw [wszystkie widoczne]). chociaż i tak chyba nie ma takiej możliwości, pozostaje przełączanie warstwami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się