Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie. Tworzę sobie klatki animacji w których animuje visibility schodzące do 0. Mam kilka elementów w tym samym miejscu na scenie i jest tak, że w podglądzie nachodzą na siebie co tworzy chaos bo mało widzę. czy jest jakiś sposób na ukrywanie w podglądzie elementów sceny, które mają visibility = 0 ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy o to Tobie chodzi ale możesz przecież prawym kliknąć na obiekt i wybrać "Hide selection" wtedy Tobie ukryje ten obiekt.

Napisano
  • Autor

No tak tylko potem muszę wszystko dawać unhide i tak w koło macieju jak coś muszę poprawić :) Zerknę na tego outlinera. Myślałem bardziej, że uda mi się zrobić jakoś tak, że przesuwam suwakiem od animacji i mi ładnie przeskakuje między widocznymi/niewidocznymi w danej klatce (zwłaszcza na widoku wireframe :P) ale widać muszę sobie to pogrupować i sam ręcznie chować i pokazywać

Napisano

Porządek w scenie musi być, więc źle na tym nie wyjdziesz, Outliner jest świetny, przejrzysty i bardzo prosty.

Jednym kliknięciem Hide i Freeze.

Napisano

Używaj warstw w maxie. Kliknij Manage Layers na górnym pasku ikonek, stwórz nową warstwę i umieść w niej obiekty, które chcesz szybko ukrywać. Po tym wystarczy jeden klik aby ukryć/odkryć warstwę i tym samym obiekty znajdujące się na niej. Ja zawsze używam warstw, bez nich człowiek by oszalał;)

Napisano
  • Autor

To, że są warstwy to wiem. Nie do końca może dobrze wyjaśniłem o co mi chodzi. W 3ds obiekt, który ma visibility = 0 i tak jego siatka jest wyświetlana np. w wireframe w viewport. Tego chciałbym się pozbyć - czyli by go kompletnie nie było (tak jakbyłby hide, przy okazji nie przełączając warstw [wszystkie widoczne]).

 

chociaż i tak chyba nie ma takiej możliwości, pozostaje przełączanie warstwami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.