Napisano 25 Lipiec 201410 l Witam Jestem uczniem liceum i od jakiegoś czasu kręciła mnie grafika i animacja. Postanowiłem pouczyć się tego, więc kupiłem sobie książkę o 3Ds Max 2014. Jednak ja pobrałem edycję 2015 (celowy zabieg, ponieważ uważam, że jak się uczyć to na najnowszej możliwej wersji). Robiłem ćwiczenie z książki gdzie na plane miałem nałożyć obrazek przeciągając z eksploratora Windows. Jednak zamiast wyśrodkować obrazek to mi go powieliło. Co muszę zrobić, żeby wyśrodkować nałożony obrazek? Z góry dziękuję za pomoc. PS. Jeśli to nie ten dział lub taki wątek już był to przepraszam, ale jestem tutaj nowy. Edytowane 25 Lipiec 201410 l przez Sisa
Napisano 25 Lipiec 201410 l Nałóż na plane modyfikator UVWMap, z defaultu powinno pomoc. Jeżeli nadal będzie źle to poczytaj helpa dot. tego modyfikatora.
Napisano 25 Lipiec 201410 l Sprawdź czy odznaczone masz pole "Use Real-World Scale", oraz czy "Tiling" ustawiony jest na 1. w oknie koordynatów mapy http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-245C4F26-7D3B-40E4-B815-531E3DF49967.htm,topicNumber=d30e391231
Napisano 25 Lipiec 201410 l Autor Dziękuję za odpowiedzi i naprowadzenie mnie na trop. Wystarczyło wejść w modifity plane'a i odznaczyć Real-World Map Size. Dorzucam obrazek gdzie to jest jakby ktoś miał taki sam problem jak ja. Wątek uważam za zamknięty :)
Napisano 15 Sierpień 201410 l jesli chcesz zeby twoj obrazek mial odpowiednie proporcje, to wybierz uwv map z modyfikatora, i kliknij w nim bitmap fit i wybierz ta mape ponownie.