Sisa Napisano 25 Lipiec 2014 Napisano 25 Lipiec 2014 (edytowane) Witam Jestem uczniem liceum i od jakiegoś czasu kręciła mnie grafika i animacja. Postanowiłem pouczyć się tego, więc kupiłem sobie książkę o 3Ds Max 2014. Jednak ja pobrałem edycję 2015 (celowy zabieg, ponieważ uważam, że jak się uczyć to na najnowszej możliwej wersji). Robiłem ćwiczenie z książki gdzie na plane miałem nałożyć obrazek przeciągając z eksploratora Windows. Jednak zamiast wyśrodkować obrazek to mi go powieliło. Co muszę zrobić, żeby wyśrodkować nałożony obrazek? Z góry dziękuję za pomoc. PS. Jeśli to nie ten dział lub taki wątek już był to przepraszam, ale jestem tutaj nowy. Edytowane 25 Lipiec 2014 przez Sisa
deshu Napisano 25 Lipiec 2014 Napisano 25 Lipiec 2014 Nałóż na plane modyfikator UVWMap, z defaultu powinno pomoc. Jeżeli nadal będzie źle to poczytaj helpa dot. tego modyfikatora.
stormwind Napisano 25 Lipiec 2014 Napisano 25 Lipiec 2014 Sprawdź czy odznaczone masz pole "Use Real-World Scale", oraz czy "Tiling" ustawiony jest na 1. w oknie koordynatów mapy http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-245C4F26-7D3B-40E4-B815-531E3DF49967.htm,topicNumber=d30e391231
Sisa Napisano 25 Lipiec 2014 Autor Napisano 25 Lipiec 2014 Dziękuję za odpowiedzi i naprowadzenie mnie na trop. Wystarczyło wejść w modifity plane'a i odznaczyć Real-World Map Size. Dorzucam obrazek gdzie to jest jakby ktoś miał taki sam problem jak ja. Wątek uważam za zamknięty :)
Tom Clancy Napisano 15 Sierpień 2014 Napisano 15 Sierpień 2014 jesli chcesz zeby twoj obrazek mial odpowiednie proporcje, to wybierz uwv map z modyfikatora, i kliknij w nim bitmap fit i wybierz ta mape ponownie.
Rekomendowane odpowiedzi