Voy-TEC Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 Witam wszystkich, problem tak jak w temacie po wyrenderowniu materiału raytracowanego szkła kanał alpha nie powoduje transparencji obiektu (kieliszka), tylko wycina sie z tłem mimo tego że jest renderowany na białym tle. Nie wiem czy to jest jasne mam nadzieje że tak, z góry dzięki za info gdzie ewentualnie można taką funkcję włączyć lub czy wogóle jest to możliwe. rendering w scanlinie, pozdro, V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 21 Wrzesień 2004 Share Napisano 21 Wrzesień 2004 moze po prostu tło sie odbija, mimo ze obiekt jest przezroczysty? Jesli tak to wykorzystaj mapke alpha i wsadź ją w slot reflection. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
southside Napisano 21 Wrzesień 2004 Share Napisano 21 Wrzesień 2004 Proponuje dodac material falloff do opacity. Proponuje takze renderowac np w Mentalrayu gdyz poprawnie to robi tworzac maske polprzezroczystosci. Bo np Brazil robi to tak ze maska jest biala po calosci a wtedy jesli nakladasz np szklana kule na gotowy material filmowy to musisz uzyc tego materialu w tle jako screen co wiaze sie z tym ze musisz go zmiksowac z jakims hdr zeby miec jakies fajne bliki, a co za tym idzie nie mozesz sobie pozwolic na przesuwanie obiektu np w Afterfxie gsdyz refrakcje nie zgodza sie z tlem:) Najlepszym rozwiazaniem jest mapa falloff i mental ray. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się