Gordy Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 Witam, Chcę uzyskać następujący model: Mam 3DS MAX 6 od niedawna i 99% rzeczy jest mi nieznanych. Modelowałem już używając programu dedykowanego dla gry ale spodobało mi się to na tyle, że zapragnąłem robić dużo więcej i lepiej. 1. Jak zrobić te dziury? 2. Czy da sie zrobić tę szynę mocującą inaczej niż przy pomocy spline'u? Sorry za takie płytkie pytania. Wy takie niesamowite rzeczy robicie a ja z takim czymś. JEdnak muszę zacząć od czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 napewno nie zrobisz takiego czegos odrazu ;) musisz pocwiczyc modelling w poly ;) dziure mozna wyciac booleanem ale takie bledy robi w siatce ze wiecej nerwow niz pozytku ... moze zainteresuje cie Power booleans jset troche lepszy ... moze znajdziesz go na http://www.maxplugins.de ale predzej zrobisz to recznie niz booleanem ;) jescze prostrze bylo by wymodelowanie tego w Rhino .... tam modelowanie otworow jest przyjemne i raczej nie spotyka sie bledow .... pozniej wyexportowac do maxa i wsio ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 20 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2004 napewno nie zrobisz takiego czegos odrazu ;) musisz pocwiczyc modelling w poly ;) dziure mozna wyciac booleanem ale takie bledy robi w siatce ze wiecej nerwow niz pozytku ... moze zainteresuje cie Power booleans jset troche lepszy ... moze znajdziesz go na www.maxplugins.de ale predzej zrobisz to recznie niz booleanem ;) jescze prostrze bylo by wymodelowanie tego w Rhino .... tam modelowanie otworow jest przyjemne i raczej nie spotyka sie bledow .... pozniej wyexportowac do maxa i wsio ;) Dzieki za rady. Ten program jest nieźle wypasiony, w porównaniu do tego co używałem. Rhino? Program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 20 Wrzesień 2004 Share Napisano 20 Wrzesień 2004 jak chcesz zarznac kompa to rhino bedzie w tym najlepszy. moze wymodeluj zeberka a otwory zrob mapa opacity + bump. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 BOLEANEM, i nie sluchaj ich ze siatke jeb.. psuje, owszem psuje jak sie nie umie go uzyc :* a power bolean robi taka sama siate jak bolean.. no moze kilka vertexow za ciebie usunie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thud Napisano 22 Wrzesień 2004 Share Napisano 22 Wrzesień 2004 lub ewentualnie mozna uzyc narzedzia Collapse (zakladka Utilities), jest prostsze w uzyciu, choc ma kilka wad w porownaniu z Boolea'nem (chocby trzeba pamietac o skopiowaniu obiektu wycinajacego); i tak jak uncle mowi trzeba umiec uzyc Boolea'na, bo to dobre narzedzie...a Power Boolean'a na oczy nie widzialem wiec sie nie wypowiem :) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2004 przepraszam za to ale jak znaleźć Bolean? Uczę się - z bólem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 23 Wrzesień 2004 Share Napisano 23 Wrzesień 2004 wcisnij F1 i znajdz: boolean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 24 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 24 Wrzesień 2004 Ok, Mam. Jest pod compound objects. Wyszło całkiem całkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi