bartonfink Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Tak jak w temacie: mam animacje na kilkadziesiat kluczy - robilem ja w osobnym pliku no i niestety nie pasuje ona do otoczenia. chodzi mi oto by obrocic szkielet w 1 klatce - przyczym pozostale klucze rowniez powinny uwzglednic ten obrot.
Piotr Dobosz Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 zgrupuj obiekt:) to powinno cos dac lecz jak rozgrupujesz bedziesz mial to samo a jak to zrobic nie wiem:( wiem tylko ze w ten sposob mozna to obejsc:) pozdrawiam
darkelf Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 jezeli dobrze zrozumialem twoj problem... jezeli obrocisz z wylaczonym auto keyem obiekt, wtedy obroci sie w calej animacji, nie tylko w jednym kluczu.
bartonfink Napisano 20 Wrzesień 2004 Autor Napisano 20 Wrzesień 2004 tak yo juz sprawdzalem ale po powrocie do autokey wszystko wraca do wyjsciowej formy
sbx Napisano 23 Październik 2004 Napisano 23 Październik 2004 curve editor -> scale values (zaznacz keyframy i odwroc)
asblaze Napisano 24 Październik 2004 Napisano 24 Październik 2004 Przwiąż główne elementy konstrukcyjne do jedego dummego potem bez włączonej animki go obróc.. i odepnij elementy.... działa Inny patent to obrócic świat ;) .. tez działa
bartonfink Napisano 25 Październik 2004 Autor Napisano 25 Październik 2004 Dzikie chlopcy :) -> wroce na mieszkanko to sprawdze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się