Napisano 20 Wrzesień 200420 l Tak jak w temacie: mam animacje na kilkadziesiat kluczy - robilem ja w osobnym pliku no i niestety nie pasuje ona do otoczenia. chodzi mi oto by obrocic szkielet w 1 klatce - przyczym pozostale klucze rowniez powinny uwzglednic ten obrot.
Napisano 20 Wrzesień 200420 l zgrupuj obiekt:) to powinno cos dac lecz jak rozgrupujesz bedziesz mial to samo a jak to zrobic nie wiem:( wiem tylko ze w ten sposob mozna to obejsc:) pozdrawiam
Napisano 20 Wrzesień 200420 l jezeli dobrze zrozumialem twoj problem... jezeli obrocisz z wylaczonym auto keyem obiekt, wtedy obroci sie w calej animacji, nie tylko w jednym kluczu.
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Autor tak yo juz sprawdzalem ale po powrocie do autokey wszystko wraca do wyjsciowej formy
Napisano 24 Październik 200420 l Przwiąż główne elementy konstrukcyjne do jedego dummego potem bez włączonej animki go obróc.. i odepnij elementy.... działa Inny patent to obrócic świat ;) .. tez działa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto