Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie: mam animacje na kilkadziesiat kluczy - robilem ja w osobnym pliku no i niestety nie pasuje ona do otoczenia. chodzi mi oto by obrocic szkielet w 1 klatce - przyczym pozostale klucze rowniez powinny uwzglednic ten obrot.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zgrupuj obiekt:) to powinno cos dac lecz jak rozgrupujesz bedziesz mial to samo a jak to zrobic nie wiem:( wiem tylko ze w ten sposob mozna to obejsc:) pozdrawiam

Napisano

jezeli dobrze zrozumialem twoj problem... jezeli obrocisz z wylaczonym auto keyem obiekt, wtedy obroci sie w calej animacji, nie tylko w jednym kluczu.

Napisano

curve editor -> scale values (zaznacz keyframy i odwroc)

Napisano

Przwiąż główne elementy konstrukcyjne do jedego dummego potem bez włączonej animki go obróc.. i odepnij elementy.... działa

Inny patent to obrócic świat ;) .. tez działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności