Lee5.56 Napisano 16 Sierpień 2014 Napisano 16 Sierpień 2014 Witam. Chcę wypalić normal mape w xNormal. I jakoś nie moge dojść jak to ustawić żeby było dobrze. Bo zawsze na normalce coś gdzieś indziej się wypala. Modele sobie rozstrzeliłem. Korzystałem z Ray distance calculator bo jak dobrze rozumiem to w tym można sobie policzyć i nie trzeba cage ustawiać. Próbowałem również eksportować cage w pliku .sbm ale chyba go nie widzi. Męczę się z tym już długo. Plose o pomoc.
Lee5.56 Napisano 16 Sierpień 2014 Autor Napisano 16 Sierpień 2014 To drugie widziałem. W pierwszym gostek mówi że ustawienie smoothing groups jest ważne a w drugim że nie trzeba bo xNormal zrobi to za nas. A jak rozstrzeliłem sobie model to nie jest to troche jak bym wypalał każdy element osobno? Bo jak mam np. 20 małych elementów to z podzieleniem, wyeksportowaniem, wypalaniem wszystkiego osobno i poskładaniem tego chwile zejdzie.
2013 Napisano 16 Sierpień 2014 Napisano 16 Sierpień 2014 Sam przygotowuję się do wypalania Normalek i zapisałem sobie te tutoriale, sądziłem że ilość lajków przekłada się na bezproblemowe wypalenie. Ale widzę, że masz problem. Pokombinuj jeszcze, i daj znać w tym temacie co było powodem, o ile oczywiście Ci się powiedzie. Pokaż jak to wygląda u ciebie, zrób screeny zarówno modelu i mapy po wypaleniu. Tak na sucho ciężko komukolwiek odpowiedzieć i udzielić Ci pomocy.
Lee5.56 Napisano 16 Sierpień 2014 Autor Napisano 16 Sierpień 2014 Ok. Tak wygląda normalka wypalona z cage w pliku .sbm: Tak wygląda z policzonym cagem w xNormal: A jeszcze tak cage i rozstrzelenie modelu w maxie:
Lee5.56 Napisano 28 Sierpień 2014 Autor Napisano 28 Sierpień 2014 Dobra wziąłem się jeszcze raz za to i tym razem mam zamiar wypalić normal mape w maxie. Ale mam inny problem, do unwrapa użyłem headus UVLayout, wcześniej sobie ustawiłem smoothing grupy. Po eksporcie do maxa niestety wszystkie znikają. Jest jakiś sposób żeby przetrwały one unwrap w UVLayout.
Jedaith Napisano 28 Sierpień 2014 Napisano 28 Sierpień 2014 Smoothgroupy możesz automatycznie ustawić zgodnie z wyspami na unwrapie (do wypalania normalmapy powinno się tak robić) np. za pomocą Textools.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się