Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Chcę wypalić normal mape w xNormal. I jakoś nie moge dojść jak to ustawić żeby było dobrze. Bo zawsze na normalce coś gdzieś indziej się wypala. Modele sobie rozstrzeliłem. Korzystałem z Ray distance calculator bo jak dobrze rozumiem to w tym można sobie policzyć i nie trzeba cage ustawiać. Próbowałem również eksportować cage w pliku .sbm ale chyba go nie widzi. Męczę się z tym już długo. Plose o pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To drugie widziałem. W pierwszym gostek mówi że ustawienie smoothing groups jest ważne a w drugim że nie trzeba bo xNormal zrobi to za nas. A jak rozstrzeliłem sobie model to nie jest to troche jak bym wypalał każdy element osobno? Bo jak mam np. 20 małych elementów to z podzieleniem, wyeksportowaniem, wypalaniem wszystkiego osobno i poskładaniem tego chwile zejdzie.

Napisano

Sam przygotowuję się do wypalania Normalek i zapisałem sobie te tutoriale, sądziłem że ilość lajków przekłada się na bezproblemowe wypalenie.

Ale widzę, że masz problem.

Pokombinuj jeszcze, i daj znać w tym temacie co było powodem, o ile oczywiście Ci się powiedzie.

 

Pokaż jak to wygląda u ciebie, zrób screeny zarówno modelu i mapy po wypaleniu.

Tak na sucho ciężko komukolwiek odpowiedzieć i udzielić Ci pomocy.

Napisano

Ok. Tak wygląda normalka wypalona z cage w pliku .sbm:

b5c28f0537dceb71.jpg

 

cf99377f46d6e744.png

Tak wygląda z policzonym cagem w xNormal:

847ae19edcd93ce6.jpg

 

8d19c29e9f36172d.png

A jeszcze tak cage i rozstrzelenie modelu w maxie:

bcb441b332f572c7.jpg

Napisano

Dobra wziąłem się jeszcze raz za to i tym razem mam zamiar wypalić normal mape w maxie. Ale mam inny problem, do unwrapa użyłem headus UVLayout, wcześniej sobie ustawiłem smoothing grupy. Po eksporcie do maxa niestety wszystkie znikają. Jest jakiś sposób żeby przetrwały one unwrap w UVLayout.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności