Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Chcę wypalić normal mape w xNormal. I jakoś nie moge dojść jak to ustawić żeby było dobrze. Bo zawsze na normalce coś gdzieś indziej się wypala. Modele sobie rozstrzeliłem. Korzystałem z Ray distance calculator bo jak dobrze rozumiem to w tym można sobie policzyć i nie trzeba cage ustawiać. Próbowałem również eksportować cage w pliku .sbm ale chyba go nie widzi. Męczę się z tym już długo. Plose o pomoc.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

To drugie widziałem. W pierwszym gostek mówi że ustawienie smoothing groups jest ważne a w drugim że nie trzeba bo xNormal zrobi to za nas. A jak rozstrzeliłem sobie model to nie jest to troche jak bym wypalał każdy element osobno? Bo jak mam np. 20 małych elementów to z podzieleniem, wyeksportowaniem, wypalaniem wszystkiego osobno i poskładaniem tego chwile zejdzie.

Napisano

Sam przygotowuję się do wypalania Normalek i zapisałem sobie te tutoriale, sądziłem że ilość lajków przekłada się na bezproblemowe wypalenie.

Ale widzę, że masz problem.

Pokombinuj jeszcze, i daj znać w tym temacie co było powodem, o ile oczywiście Ci się powiedzie.

 

Pokaż jak to wygląda u ciebie, zrób screeny zarówno modelu i mapy po wypaleniu.

Tak na sucho ciężko komukolwiek odpowiedzieć i udzielić Ci pomocy.

Napisano
  • Autor

Ok. Tak wygląda normalka wypalona z cage w pliku .sbm:

b5c28f0537dceb71.jpg

 

cf99377f46d6e744.png

Tak wygląda z policzonym cagem w xNormal:

847ae19edcd93ce6.jpg

 

8d19c29e9f36172d.png

A jeszcze tak cage i rozstrzelenie modelu w maxie:

bcb441b332f572c7.jpg

Napisano
  • Autor

Dobra wziąłem się jeszcze raz za to i tym razem mam zamiar wypalić normal mape w maxie. Ale mam inny problem, do unwrapa użyłem headus UVLayout, wcześniej sobie ustawiłem smoothing grupy. Po eksporcie do maxa niestety wszystkie znikają. Jest jakiś sposób żeby przetrwały one unwrap w UVLayout.

Napisano

Smoothgroupy możesz automatycznie ustawić zgodnie z wyspami na unwrapie (do wypalania normalmapy powinno się tak robić) np. za pomocą Textools.

6jpg_eaxqpwn.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.