Arcadia Napisano 2 Wrzesień 2014 Napisano 2 Wrzesień 2014 Witam, od roku nie używałem 3ds max i przyszedł czas na odświeżenie znajomości :) Machnąłem na szybko model łóżeczka, zrobiłem proste studio "L", oświetliłem: 3 x vray light (góra, prawo, lewo), dodałem V ray cam Materiały Vray'owe, Ustawiłem wszystko prawie standardowo i ... kuźwa poduszki mi się świecą przy zetknięciu z prześcieradłem. Pamiętam że był na to jakiś sposób, w materiał takiej poduszki starczyło gdzieś dołączyć jakiś vray mat, który tę poświatę likwidował(czy tam pochłaniał to światło), tylko za cholerę nie mogę sobie przypomnieć o co to dokładnie chodziło. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć delikatnie jak się takiego świecenia pozbyć ? ;D Pozdrawiam.
Nathanielxd Napisano 2 Wrzesień 2014 Napisano 2 Wrzesień 2014 Kojarzę ten problem - to nie znikało czasem po zaznaczeniu opcji "Clamp output" w zakładce Color mapping? :>
uzumakishadow Napisano 2 Wrzesień 2014 Napisano 2 Wrzesień 2014 Color Bleeding i vrayOverrideMat ? A clamp output to cos mega innego....
Nathanielxd Napisano 2 Wrzesień 2014 Napisano 2 Wrzesień 2014 Ach, źle zrozumiałem. Myślałem, że chodzi o takie plamy/przepalenia, wtedy chyba zaznaczenie clamp output i sub-pixell mapping pomagało. Nieważne. Sorry za wprowadzenie w błąd :)
skalpel3d Napisano 2 Wrzesień 2014 Napisano 2 Wrzesień 2014 poduszki pewnie nią mają grubości nadaj im minimalnego shella i problem powinien zniknąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się