Napisano 2 Wrzesień 201410 l Witam, od roku nie używałem 3ds max i przyszedł czas na odświeżenie znajomości :) Machnąłem na szybko model łóżeczka, zrobiłem proste studio "L", oświetliłem: 3 x vray light (góra, prawo, lewo), dodałem V ray cam Materiały Vray'owe, Ustawiłem wszystko prawie standardowo i ... kuźwa poduszki mi się świecą przy zetknięciu z prześcieradłem. Pamiętam że był na to jakiś sposób, w materiał takiej poduszki starczyło gdzieś dołączyć jakiś vray mat, który tę poświatę likwidował(czy tam pochłaniał to światło), tylko za cholerę nie mogę sobie przypomnieć o co to dokładnie chodziło. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć delikatnie jak się takiego świecenia pozbyć ? ;D Pozdrawiam.
Napisano 2 Wrzesień 201410 l Kojarzę ten problem - to nie znikało czasem po zaznaczeniu opcji "Clamp output" w zakładce Color mapping? :>
Napisano 2 Wrzesień 201410 l Color Bleeding i vrayOverrideMat ? A clamp output to cos mega innego....
Napisano 2 Wrzesień 201410 l Ach, źle zrozumiałem. Myślałem, że chodzi o takie plamy/przepalenia, wtedy chyba zaznaczenie clamp output i sub-pixell mapping pomagało. Nieważne. Sorry za wprowadzenie w błąd :)
Napisano 2 Wrzesień 201410 l poduszki pewnie nią mają grubości nadaj im minimalnego shella i problem powinien zniknąć
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto