Highlander Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Witam, czy w Vray moge jakoś wygenerować mape, czegoś na wzór ambient occlusion w Mental Ray ? Bardzo dobry efekt daje Vray Dirt ale nie mam pojęcia jak go zapisać np do jpg. Szukałem dużo tego, znalazłem jakiś plugin, ale jest płatny. Tak więc, czy da sie, a raczej domyślam sie, że da, wygenerować teksture którą mógłbym użyć potem w grze, by model nie wyglądał tak surowo.. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highlander Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Uporałem sie z tym problemem, robie jako render elements, dodaje extra tex z materiałem VrayDirt, generuje mi osobną mape, ale tylko z ujęcia renderu. Da sie wygenerować tą mape tak by pokrywała się z siatką mappingu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Tak, w vrayu vraydirt odpowiada za Ambient Occlusion. Wypalenie takiej mapy jako mapy uv modelu zrobisz przy pomocy Rendering/Render to texture. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highlander Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Rozimiem, ale w render texture nie mam opcji VrayDirt... jest AM ale to są opcje pod Mental Ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highlander Posted September 12, 2014 Author Share Posted September 12, 2014 Ok, działa. Temat do zamknięcia. Dzięki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts