Napisano 11 Wrzesień 201410 l Witam, czy w Vray moge jakoś wygenerować mape, czegoś na wzór ambient occlusion w Mental Ray ? Bardzo dobry efekt daje Vray Dirt ale nie mam pojęcia jak go zapisać np do jpg. Szukałem dużo tego, znalazłem jakiś plugin, ale jest płatny. Tak więc, czy da sie, a raczej domyślam sie, że da, wygenerować teksture którą mógłbym użyć potem w grze, by model nie wyglądał tak surowo.. Pozdrawiam
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Autor Uporałem sie z tym problemem, robie jako render elements, dodaje extra tex z materiałem VrayDirt, generuje mi osobną mape, ale tylko z ujęcia renderu. Da sie wygenerować tą mape tak by pokrywała się z siatką mappingu ?
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Tak, w vrayu vraydirt odpowiada za Ambient Occlusion. Wypalenie takiej mapy jako mapy uv modelu zrobisz przy pomocy Rendering/Render to texture.
Napisano 12 Wrzesień 201410 l Autor Rozimiem, ale w render texture nie mam opcji VrayDirt... jest AM ale to są opcje pod Mental Ray