Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

czy w Vray moge jakoś wygenerować mape, czegoś na wzór ambient occlusion w Mental Ray ? Bardzo dobry efekt daje Vray Dirt ale nie mam pojęcia jak go zapisać np do jpg. Szukałem dużo tego, znalazłem jakiś plugin, ale jest płatny. Tak więc, czy da sie, a raczej domyślam sie, że da, wygenerować teksture którą mógłbym użyć potem w grze, by model nie wyglądał tak surowo..

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 889
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Uporałem sie z tym problemem, robie jako render elements, dodaje extra tex z materiałem VrayDirt, generuje mi osobną mape, ale tylko z ujęcia renderu. Da sie wygenerować tą mape tak by pokrywała się z siatką mappingu ?

Napisano

Tak, w vrayu vraydirt odpowiada za Ambient Occlusion. Wypalenie takiej mapy jako mapy uv modelu zrobisz przy pomocy Rendering/Render to texture.

Napisano
  • Autor

Rozimiem, ale w render texture nie mam opcji VrayDirt... jest AM ale to są opcje pod Mental Ray

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności