Jump to content

Złe odbicie arch & design mental ray


Recommended Posts

Witam ponownie na forum (długo mnie nie było).

 

Po bardzo długiej przerwie postanowiłem wrócić do maxa (rzuciłem go, bo laptop mi wywalał rendery bo zbyt dużo było szczegółów, nvm).

 

Do meritum: wymodelowałem parę nunchaku powieszonych na wieszakach. Program wiadomo max 2010, render mental ray. oswietlenie dwa mr area omni.

 

na wieszakach zmapowalem i umiescilem metarial z biblioteki arch & design o nazwie cooper.

 

http://zapodaj.net/94bdf8e25a2d1.jpg.html

 

jak widac strzalka zaznaczylem zle odbicie a powinno byc takie samo jak na czubku czyli zlote. nie mam pojecia co z tym zrobic. prosze o pomoc

 

p.s. jak sie wstawialo obrazek tak zeby od razu go bylo widac? tak dawno tu nie zagladalem, ze zapomnialem. z gory dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Odbicia są dobre, bo odbijają materiał drewna. Te na czubku odbijają czerń z enviro, dlatego wyglądają inaczej. Sama fizyka. Daj mapke do environment slotu. A jak chcesz takie rozmyte odbicia w materiale to zmniejsz glossines do wartości 0,6 - 0,7 .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy