johnmcload Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Witam ponownie na forum (długo mnie nie było). Po bardzo długiej przerwie postanowiłem wrócić do maxa (rzuciłem go, bo laptop mi wywalał rendery bo zbyt dużo było szczegółów, nvm). Do meritum: wymodelowałem parę nunchaku powieszonych na wieszakach. Program wiadomo max 2010, render mental ray. oswietlenie dwa mr area omni. na wieszakach zmapowalem i umiescilem metarial z biblioteki arch & design o nazwie cooper. http://zapodaj.net/94bdf8e25a2d1.jpg.html jak widac strzalka zaznaczylem zle odbicie a powinno byc takie samo jak na czubku czyli zlote. nie mam pojecia co z tym zrobic. prosze o pomoc p.s. jak sie wstawialo obrazek tak zeby od razu go bylo widac? tak dawno tu nie zagladalem, ze zapomnialem. z gory dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmass Posted September 13, 2014 Share Posted September 13, 2014 Odbicia są dobre, bo odbijają materiał drewna. Te na czubku odbijają czerń z enviro, dlatego wyglądają inaczej. Sama fizyka. Daj mapke do environment slotu. A jak chcesz takie rozmyte odbicia w materiale to zmniejsz glossines do wartości 0,6 - 0,7 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnmcload Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 dzieki za pomoc, jednak w inny sposob to rozwiazalem ;) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now