Napisano 21 Wrzesień 201410 l Cześć. Mam nadzieje że trafilem do dobrego działu. Mam pytanie, czy znacie jakiś szybki sposób stworzenia na podstawie mesha low poly oraz mając już gotową teksture zrobić mesha high poly? Ponieważ chce zrobić normalke, z mesha a nie z tekstury.
Napisano 21 Wrzesień 201410 l Autor Wiem o tym. Ale w tym przypadku jest inaczej. Mam low nie mam high.:-)
Napisano 21 Wrzesień 201410 l to wymodeluj highpoly. z tego low poly. nie ma automatu który sam zrobi to za ciebie. Może jako tako dynamesh zrobi jako tako krawędzie ale to kluska bedzie brzydka.
Napisano 21 Wrzesień 201410 l Autor Ok. Dziękuję za pomoc. Będę musiał tak zrobić. Miałem nadzieje ze jakoś uda się to z pomocą displance
Napisano 22 Wrzesień 201410 l No właśnie o to chodzi, że najpierw tworzysz high poly aby na jego bazie stworzyć displacementa dla low poly.
Napisano 22 Wrzesień 201410 l ja bym chciał poznać te osoby które dały minusa i twierdzą w takim razie że jest automat który z LP robi HP :D chętnie bym poznał ten magiczny program i mogę zapłacić.
Napisano 22 Wrzesień 201410 l Po zrobieniu HP jesli proporcje bedasietrzymacmozes sprobowacprzepalic ale raczej niebedzieto dobrze wygladac. Mozesz to np.: w mudboxie zrobic lub innym programie... Ostatnio w pracy tak robilem a model mial zmieniane proporcje nawet...
Napisano 22 Wrzesień 201410 l Autor Dziękuję za podpowiedz. Zaczelem już modelowac od początku high poly. Idzie dość moznolnie ponieważ muszę opierać się na już istniejacej teksturze. Mimo to chętnie jutro zobacze mudboxa jak zadziala.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto