Drathir Napisano 1 Październik 2014 Napisano 1 Październik 2014 Witam Piszę skrypt do monitorowania różnych funkcji (cos na wzor statistics). Poczatkowo mial byc to maly program ale postanowilem go rozbudowac. I tu wlasnie pytanie - jakie opcje radzilibyście jescze tu umiescic? Zastanawiam sie nad iloscia zaznaczonych elementow w subobject (vertexy, edge etc) oraz sam subobject (1-5) Dodatkowo skrypt bedzie mial okno opcji (wczytywanych i zapisywanych do *.ini) dotyczatych koloru poszczegolnych komponentow jak i tego, ktore z nich maja sie wyswietlac i w jakiej kolejnosci oraz miejsca okna na viewporcie http://pasteboard.co/C3PKNpp.png
Pawlito Napisano 1 Październik 2014 Napisano 1 Październik 2014 Cześć. Numer Material ID i nazwę próbki z edytora, i nazwę podmateriału. Czyli klikam w dany polygon którego nie jestem pewien i Twój skrypt pisze Material: Szyby | MatID: 5 | Sub-Material: TylCiemne
2013 Napisano 1 Październik 2014 Napisano 1 Październik 2014 Super pomysł! Ja bardzo chciałbym zobaczyć ilość zaznaczanych vertexów, edges, faces, nie lubię sprawdzać na panelu po prawo! Jakiś czas temu wpadłem na pomysł "custom menu", gdzie user mógłby dodawać buttony np. z modyfikatorami, niestety nie znam nikogo kto mógłby to zrobić. Może Ty kiedyś zechciałbyś coś takiego napisać? Wydaje mi się to fajnym i funkcjonalnym rozwiązaniem. Na poniższym screen widać jak to sobie wyobraziłem. PS. Co to za menu po lewo? "random, grid" , nie widziałem wcześniej czegoś takiego!
Drathir Napisano 1 Październik 2014 Autor Napisano 1 Październik 2014 Dodam jeszcze Smooth Group. Cześć. Numer Material ID i nazwę próbki z edytora, i nazwę podmateriału. Czyli klikam w dany polygon którego nie jestem pewien i Twój skrypt pisze Material: Szyby | MatID: 5 | Sub-Material: TylCiemne Sam rzadko bawie sie w materialy ale mozna pomyslec nad czyms takim...to jakies 5linijek kodu... hmmm...przy multimaterial [(#3) TylCiemne(standard) - Szyby] - cos w ten desen wlasnie by wyswietlalo (sub mat z jego klasa). Z tym ze pytanie - czy przyda sie wyswietlanie materialu gdy nie jest to multi material? Wtedy (zalozmy ze zwykly standard jest na obiekcie) przy zaznaczeniu obiektu juz sie wyswietla. Super pomysł! Ja bardzo chciałbym zobaczyć ilość zaznaczanych vertexów, edges, faces, nie lubię sprawdzać na panelu po prawo! Dokladnie o tym samym pomyslalem zaczynajac bawic sie w skryptowanie ;) Jakiś czas temu wpadłem na pomysł "custom menu", gdzie user mógłby dodawać buttony np. z modyfikatorami, niestety nie znam nikogo kto mógłby to zrobić. Może Ty kiedyś zechciałbyś coś takiego napisać? Wydaje mi się to fajnym i funkcjonalnym rozwiązaniem. Na poniższym screen widać jak to sobie wyobraziłem. Hmmm...juz cos takiego napisalem...a raczej powiedzmy w wersji beta - dziala ale nie wyglada ;) . Mam na chwile obecna do dyspozycji tylko ekran laptopa (lekko ponad 15 cali o.O) bo 2gi monitor mi nawalil i szybko nic nie zakupie wiec przestrzen na ekranie jest dla mnie kluczowa. Wstawianie modyfikatorow pod stack panel zajmuje mi miejsce. Zaczalem tak wiec pisac skrypt z wrzucaniem modyfikatorow jednak pod koniec go porzucilem - czemu...QUAD MENU ! Sam niekorzystalem z tego dobrodziejstwa do niedawna (i wiele osob tez o quadzie i jego customowej konfiguracji zapomina)... jest lepszym rozwiazaniem dostepnym dla kazdego bez ani 1 linii kodu ;) a jak ew chcesz jakies randomowe funkcje to piszesz i podpinasz do quada ;) http://pbrd.co/1uefQH7 - na szybko zrobiony Co to za menu po lewo? "random, grid" , nie widziałem wcześniej czegoś takiego! czesc mojego starszego skryptu (pierwszy skrypt z niezlym burdelem :)). Jak z czegos czesto korzystam pisze funkcje, robie klawisz na tym rolloucie i podpinam ;) Ma w cholere innych subrolloutow ale porobione skrypty podpialem pod skroty.
Pawlito Napisano 2 Październik 2014 Napisano 2 Październik 2014 Multi-Subobject bardzo oszczędza próbki edytora, i choc wiem że można można materiały łatwo usuwać i w razie potrzeby przywrócić z obiektu (próbnik), to fajnie jest je mieć po ręką. Poza tym ludzie scalają elementy w jak najmniejszej liczbie obiektów, żeby np. poprawić FPSy. Z tego względu uważam że ten materiał jest raczej często używany. Identyfikator materiału każdy polygon ma choćby jakis randomowy. Co do wyświetlania tych statystyk to mogłoby to sie odbywac na zasadzie podobnej do licznika poly dla zaznaczonych obiektów, więc jeżeli zaznaczenia nie ma to pole pozostaje puste. Jeżeli by dany obiekt nie miał przypisanego multi/subobject, to Twój skrypt mógłby wskazywać (tylko) ID polygonu, i nazwę materiału. Z tego względu nadawał by się do namierzania konkretnych, pojedyńczych poly we viewporcie i sprawdzania czy mają już materiał, albo czy jest on właściwy.
2013 Napisano 4 Październik 2014 Napisano 4 Październik 2014 Bardzo przepraszam za zwłokę, kompletnie wyleciał mi z głowy ten wątek i zapomniałem odpowiedzieć! Uwielbiam QUAD MENU, i mam bardzo wiele narzędzi pod nim, moje menusy są już tak wielkie, że nie chcę już więcej na nie wciskać, może jak kupię myszkę z większą ilością przycisków to tak zrobię. Czekam na dalsze postępy twojej pracy, bardzo jestem ciekaw co tam przygotujesz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się