Napisano 4 Październik 201410 l Witam, stworzyłem render całość jakieś nie całe 2 godziny. Renderer Vray. Jak wrócę to poprawię bumpa na piątkach bo jest słaba jakość i tył jest do dupy całkiem a przód też do poprawy. Będę wrzucał tutaj sceny z monetami. Siedzi mi fajny render w głowie i będę go próbował zrobić. Nie tylko z 5złotowymi monetami. Edytowane 4 Październik 201410 l przez Kir4
Napisano 5 Październik 201410 l Obrazek / jakość nie wytrzymuje konfrontacji z wymiarem HD. O ile w pomniejszeniu wszystko sprawia wrażenie w miarę OK to po powiększeniu czar pryska. Zamiast wszystko śmigać bumpem, zastosuj może mapy Normal, a bumpa zachowaj dla drobnej faktury. W sumie jak tak patrze to śmiem twierdzić że bump w tym obrazku jest niczym innym jak podpięta teksturą diffuse do kanału bump w shaderze (?) Kolejna sprawa to nierealne podłoże. W życiu nie widziałem drewnianej podłogi/stołu/podkładki o tak drobnych listewkach (chyba ze to jakiś wynalazek od sushi)
Napisano 5 Październik 201410 l przepalone a bump nie za dobry. Narazie to wyglada jak jakies podrabiane pieniadze.
Napisano 5 Październik 201410 l Autor Dzięki za krytykę, szkoda że wypowiadacie się tyle przy speedach a nie przy większych projektach :P Praca ma 2h tylko nie całe nawet więc nie ma czego oczekiwać, dostosuję się do krytyki i poprawię dzięki wielkie i pozdrawiam ;)
Napisano 5 Październik 201410 l Ja sie wypowiadam w roznych watkach, czasami krytykuje, czasami pochwale, to juz od wielu czynnikow zalezy. Przy takim zoomie to jednak przydalby sie displacment, by to jakos wygladalo, bump to jednak zwykla iluzja i o ile w grach musi wystarczyc to przy takich renderach mozna sobie pozwolic na wiecej. Taki detal najlepiej by sie robilo w jakims zbrushu czy innym sculpterze ale pewnie w 2d tez daloby sie jakiegos dispa wymodzic.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto