Napisano 7 Październik 201410 l Witam serdecznie, Bardzo proszę o pomoc przy odnalezieniu mojej zgubionej symetrii ZBrusha. Czy macie dla mnie jakieś wskazówki jak jej nie gubić podczas pracy, lub jak ją ustawić prawidłowo już na samym początku. No i jak to naprawić? Pozdrawiam
Napisano 7 Październik 201410 l Nie do końca rozumiem. Może po prostu naciskasz X przypadkowo i wyłączasz ?
Napisano 7 Październik 201410 l Cześć, Mam dobry pomysł na odzyskanie symetri prosty i szybki. W Subtool Masterze bierzesz Mirror, bierzesz jaki ma być kierunek i wybierasz Merge into one subtool. Bierzesz OK model dostaje drugą część. Następnie na wszelki wypadek bierzesz Deformation->Smart Resym i Resym :) i wszystko powinno wrócić do normy, jeśli nie będzie działać to do 3ds maxa i modyfikator symmetry. Pamiętaj o usunięciu środka modelu. http://i.imgur.com/afqroqQ.png http://i.imgur.com/wdITak3.png http://i.imgur.com/ZDpsX8k.png. Chyba zrozumiesz. Jak nie pomoże to nie wiem. Pozdrawiam Edytowane 8 Październik 201410 l przez bot151
Napisano 7 Październik 201410 l Jezeli masz symetryczna topologię to robisz. Zakładka Deformation w toolach -> Smart Resym. Usrednia. Jezeli zalezy ci na którejs czesci modelu to maskujesz ja i wtedy odbija ta zamaskowaną na drugą stronę. Jeżeli nie np.:jeśli używałeś Dynamesha to robisz Zremesher z symetrią włączoną. Wcześniej zduplikuj model, by mieć na co projekcje zrobic. Zremesher zrobi symetryczbą siatkę. Potem robisz projekcje. Nie patrz na to ze jedna strona sie z fakapuje . Maskujesz strone ktora jest ok i i robisz smart resym.. Pzdr...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto