Napisano 9 Październik 201410 l Witam serdecznie kolegów :) Chciałbym Wam przedstawić efekty moich ostatnich działań na polu wizualizacji wnętrz. Jeżeli coś Was razi w oczy, błędy niedociągnięcia,proszę napiszcie swoje za uwagi.
Napisano 10 Październik 201410 l Zapewne perspektywa do poprawy i te klepki od podłogi jakby za bardo rozciagniety. Ta sypialnia strasznie przygnębiająca :/
Napisano 10 Październik 201410 l i ten sufit jakby to powiedział Durczok ujebany farbą czy nie wiem czym
Napisano 10 Październik 201410 l Autor Lukasz_D a cóż z perspektywą jest nie tak? Naprawdę sypialnia przygnębiająca? minimal jest ok;) Azbesty właśnie zamysł był taki żeby dać nieregularne odbicia powierzchni ścian, być może ta tekstura jest nieodpowiednia jak tak teraz na to patrze :(
Napisano 12 Październik 201410 l przesadziłeś z białym kolorem i meble, wnętrza lamp ( żeby się jeszcze świeciły) ,blat pod indukcja wyglądają nienaturalnie nie dawaj maksymalnego parametru bieli w materiale, listwa przypodłogowa na pierwszych ujęciach emanuje na ścianę światłem albo masz tam dziury, albo obiekt niema grubości, lub zastosowałeś materiał typu standard, podłoga wygląda ze jest przeskalowana, dwa dopracuj jej materiał, tego typu podłogi się cyklinuje także bump i reflect nie tworzą takich efektów jak u ciebie. Płyta indukcyjna nie posiada grubości, ściana robocza w kuchni ma za dużo szumów w shaderach, ząbkowanie krawędzi w lampach wiszących na styku białego z czarnym :) Prześwietlona nienaturalna barwa ognia w kominku, popracuj takze nad refleksami od kominka bo widać ze wstawiłeś tam światło sferyczne, w przypadku ognia abybyło naturalniej lepiej zastosować materiał vrayoverridemtl z podpiętym w slocie reflection vrylightmtl
Napisano 12 Październik 201410 l Ja zauważyłam jeszcze, że mieszkaniec tego apartamenty lubi mieć po kilka egzemplarzy tej samej książki i to w różnych formatach :P
Napisano 12 Październik 201410 l Autor Racja Przeuroczo zapewne jest wybitnym kolekcjonerem ;). skalpel3d jak zawsze konkrety :). Z tym kolorem białym racja, z tego co pamiętam był biały na maksa. Nad podłogą popracuje. Dzięki za uwagi w kwestii tego kominka faktycznie refleksy nie są zbyt realistyczne...
Napisano 3 Listopad 201410 l Bardzo fajne ale zimne sceny. Moje pytanie brzmi jak została ustawione oświetlenie i tekturowenie podłogi ?
Napisano 19 Listopad 201410 l Autor Podłoga to tekstury odpowiednio diffiuse, reflect, bump, displacement. Na oświetlenie z kolei składa się Vray dome light z podpiętą hdrką + vray sun, czyli jak widać taki standard. :)
Napisano 26 Listopad 201410 l Corona or vray 3.0 ? Warto czytać co jest pisane a nie tylko oglądać obrazki :) post powyżej twojego jasno mówi w czym było renderowane :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto