Napisano 15 Październik 201410 l Używam partcle flow żeby rozprowadzić geometrię po modelu drzewa, w podglądzie w viewporcie wszystko wygląda dobrze, ale przy renderze jest ich bardzo mało, kiedy zmienię operator z shape instance na shape i rozprowadzę np sześciany to wszystko jest dobrze też w renderze, sprawdzałem wszystkie limity w particle flow i za bardzo nie mam pomysłu od czego to może zależeć, wrzucam w załącznikach porównanie podglądu z renderm i ustawienia particle flow. Używam mental ray i maxa 2015 ,w 2014 jest to samo.
Napisano 15 Październik 201410 l Moze to byc wina tego, ze przyczepiony model nie ma materialu two sided (jesli liscie to plane), lub tego, ze w parametrach PF na belce bocznej w Emmision/Quantity Multipier/Render masz wartosc mniejsza niz 100%. Edytowane 15 Październik 201410 l przez Traitor
Napisano 15 Październik 201410 l Rozprowadzam taką geometrię, w scenie nie ma materiałów, w rendering jest 100%
Napisano 15 Październik 201410 l Wlacz moze przy renderingu Force 2 Sided, albo podrzuc scenke to lookne
Napisano 15 Październik 201410 l Dałem force 2 sided ale to nic nie zmieniło, scena - > http://speedy.sh/pDUDe/drzewo01.rar Dzięki za pomoc. EDIT: Sprawa rozwiązana, zamieniłem geometrie na mrproxy i rozprowadziłem po drzewie i wszystko już działa. Edytowane 15 Październik 201410 l przez arczii
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto