Gość arczii Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 Używam partcle flow żeby rozprowadzić geometrię po modelu drzewa, w podglądzie w viewporcie wszystko wygląda dobrze, ale przy renderze jest ich bardzo mało, kiedy zmienię operator z shape instance na shape i rozprowadzę np sześciany to wszystko jest dobrze też w renderze, sprawdzałem wszystkie limity w particle flow i za bardzo nie mam pomysłu od czego to może zależeć, wrzucam w załącznikach porównanie podglądu z renderm i ustawienia particle flow. Używam mental ray i maxa 2015 ,w 2014 jest to samo.
Traitor Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 (edytowane) Moze to byc wina tego, ze przyczepiony model nie ma materialu two sided (jesli liscie to plane), lub tego, ze w parametrach PF na belce bocznej w Emmision/Quantity Multipier/Render masz wartosc mniejsza niz 100%. Edytowane 15 Październik 2014 przez Traitor
Gość arczii Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 Rozprowadzam taką geometrię, w scenie nie ma materiałów, w rendering jest 100%
Traitor Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 Wlacz moze przy renderingu Force 2 Sided, albo podrzuc scenke to lookne
Gość arczii Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 (edytowane) Dałem force 2 sided ale to nic nie zmieniło, scena - > http://speedy.sh/pDUDe/drzewo01.rar Dzięki za pomoc. EDIT: Sprawa rozwiązana, zamieniłem geometrie na mrproxy i rozprowadziłem po drzewie i wszystko już działa. Edytowane 15 Październik 2014 przez arczii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się