Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Używam partcle flow żeby rozprowadzić geometrię po modelu drzewa, w podglądzie w viewporcie wszystko wygląda dobrze, ale przy renderze

jest ich bardzo mało, kiedy zmienię operator z shape instance na shape i rozprowadzę np sześciany to wszystko jest dobrze też w renderze, sprawdzałem wszystkie limity w particle flow i za bardzo nie mam pomysłu od czego to może zależeć, wrzucam w załącznikach porównanie podglądu z renderm i ustawienia particle flow. Używam mental ray i maxa 2015 ,w 2014 jest to samo.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Moze to byc wina tego, ze przyczepiony model nie ma materialu two sided (jesli liscie to plane), lub tego, ze w parametrach PF na belce bocznej w Emmision/Quantity Multipier/Render masz wartosc mniejsza niz 100%.

Edytowane przez Traitor
Napisano

Rozprowadzam taką geometrię, w scenie nie ma materiałów, w rendering jest 100%

Napisano (edytowane)

Dałem force 2 sided ale to nic nie zmieniło, scena - > http://speedy.sh/pDUDe/drzewo01.rar

Dzięki za pomoc.

 

EDIT: Sprawa rozwiązana, zamieniłem geometrie na mrproxy i rozprowadziłem po drzewie i wszystko już działa.

Edytowane przez arczii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności