Napisano 21 Październik 201410 l Cześć wszystkim! Kilka miesięcy temu postanowiłem wrócić do dłubania w 3D. Chciałem przede wszystkim poduczyć się modelować pod kątem gier i rysować teksturki. Zacząłem zatem dłubać po godzinach własny projekt - mikro-wioskę inspirowaną warcraftem/hearthstonem. O ile z modelowaniem czuję się stosunkowo nieźle, to w malowaniu teksturek od podstaw stawiam dopiero pierwsze kroki. Poniżej wrzucam testową teksturkę oraz pierwszy, mniej więcej skończony model. Dzięki!
Napisano 22 Październik 201410 l Super :). Myślę ,że lepszy działem byłby dla Ciebie Gameart. Naprawdę fajne texturki. Co ci pomaga w nauce texturowania?
Napisano 22 Październik 201410 l Mysle że jeśli podpierałeś się warcraftem to spokojnie możesz sie ubiegać o pracę w blizzardzie. Wygląda naprawde identycznie :D Ten sam styl ;)
Napisano 22 Październik 201410 l Autor Super :). Myślę ,że lepszy działem byłby dla Ciebie Gameart. Naprawdę fajne texturki. Co ci pomaga w nauce texturowania? Mili ludzie z youtuba, wątki z polycounta oraz nieprzebrane zasoby pinteresta :) Zacząłem zbierać również własną bibliotekę refek: http://www.pinterest.com/tomaszczajka/game-art-textures/
Napisano 24 Październik 201410 l Autor Cześć wszystkim! Wczoraj podłubałem podstawową skrzynkę do sceny, dziś zabieram się za inne warianty tekstury. Poniżej wrzucam screeny z obecnej wersji:
Napisano 26 Październik 201410 l świetnie :) można prosić o modele jeszcze przed nałożeniem tekstury?
Napisano 28 Październik 201410 l Autor świetnie :) można prosić o modele jeszcze przed nałożeniem tekstury? Jasne, wygląda to tak:
Napisano 28 Październik 201410 l Autor Cześć wszystkim! Baza modeli powiększyła się o kolejny podstawowy element, czyli beczkę. Poniżej wrzucam zrzut z 3dsmaxa oraz teksturkę:
Napisano 5 Listopad 201410 l Autor Cześć! Pomiędzy nauką Unity i dłubaniem amatorskich skryptów, nadal pracuję nad moją sceną. Wczoraj zacząłem pracę nad modułowymi płotkami. Poniżej wrzucam zrzut z modelami, które do tej pory wykonałem: Pozdrawiam!
Napisano 17 Listopad 201410 l Autor Cześć wszystkim! Nadal pracuję nad modelami, poprawiam dotychczasowe, zaczyna dłubać nowe i bawię się particlami w Unity 3D (O, taki dym zrobiłem: vine.co/v/O5b0U2b2Tt9 ). Postaram się wrzucić wkrótce coś nowego, w międzyczasie możecie obejrzeć rendery z Marmoset Toolbaga2: Trzymajcie się!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto