Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim!

 

Kilka miesięcy temu postanowiłem wrócić do dłubania w 3D. Chciałem przede wszystkim poduczyć się modelować pod kątem gier i rysować teksturki. Zacząłem zatem dłubać po godzinach własny projekt - mikro-wioskę inspirowaną warcraftem/hearthstonem. O ile z modelowaniem czuję się stosunkowo nieźle, to w malowaniu teksturek od podstaw stawiam dopiero pierwsze kroki.

 

Poniżej wrzucam testową teksturkę oraz pierwszy, mniej więcej skończony model.

 

screenshot-well-08.png

 

well-diffuse5.png

 

decors-diffuse1.png

 

bucket-diffuse-v2.png

 

stone9.png

 

 

 

Dzięki!

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć wszystkim!

Wczoraj podłubałem podstawową skrzynkę do sceny, dziś zabieram się za inne warianty tekstury.

Poniżej wrzucam screeny z obecnej wersji:

 

crate5.png

crate-diffuse1.png

crate6.png

Napisano

Cześć!

 

Pomiędzy nauką Unity i dłubaniem amatorskich skryptów, nadal pracuję nad moją sceną.

Wczoraj zacząłem pracę nad modułowymi płotkami. Poniżej wrzucam zrzut z modelami, które do tej pory wykonałem:

 

scene2.png

 

Pozdrawiam!

Napisano

Cześć wszystkim!

 

Nadal pracuję nad modelami, poprawiam dotychczasowe, zaczyna dłubać nowe i bawię się particlami w Unity 3D (O, taki dym zrobiłem: vine.co/v/O5b0U2b2Tt9 ). Postaram się wrzucić wkrótce coś nowego, w międzyczasie możecie obejrzeć rendery z Marmoset Toolbaga2:

 

 

Trzymajcie się!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności