matiuss Napisano 5 Listopad 2014 Napisano 5 Listopad 2014 Przy otwieraniu pliku .fbx wczytuje mi się model postaci która posiada 4 grupy w którym w każdej z nich jest po 1 obiekcie typu mesh. Chciałym wszystko połączyć w jedną całość ale niestety nie dam rady, usuwając pozostałości usuwa mi i tak poly postaci. Wygląda jakby każda grupa była powiązana z danym obiektem. Jak stworzyć jeden mesh item bez żadnych dodatkowych podkatalogów ? Przez to wydaję mi się że wyskakuję mi taki błąd jak na obrazku:
ciacho191 Napisano 6 Listopad 2014 Napisano 6 Listopad 2014 https://cubit.sandia.gov/public/13.2/help_manual/WebHelp/mesh_generation/mesh_quality_assessment/images/non-manifold-hex.gif http://doc.spatial.com/images/thumb/e/e2/ACIS_Top_edge_nm_edge4.jpg/300px-ACIS_Top_edge_nm_edge4.jpg poszukaj czegoś takiego w swoim modelu :)
matiuss Napisano 10 Listopad 2014 Autor Napisano 10 Listopad 2014 Próbowałem wyczyścić mesh po przez clean up ale niestety nic z tego :/ dzieję się tak gdy ustawiam bind method na Heat map. Przy innych postaciach mam też tak że mam jakaś grupę w której nic nie ma, mimo to usuwając ją usuwam mi dany fragment ciała o0
Reanimator Napisano 10 Listopad 2014 Napisano 10 Listopad 2014 Skasuj historie modelu, wyglada mi na typowy objaw :) Edit > Delete by Type > History
Sebazx6r Napisano 10 Listopad 2014 Napisano 10 Listopad 2014 Facy polaczone są vertexami, ale edge nie są połączone ze sobą. Szukaj także n-gonow. Jak dla mnie zduplkuj model. Kasuj po kawałku i patrz w którym momencie zbinduje. Zwykly sposob skinowania czytez voxel nowy w 2015 nie bedzie mial ztym problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się