Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
matiuss

problem przy łączeniu obiektów w fbx

Question

Przy otwieraniu pliku .fbx wczytuje mi się model postaci która posiada 4 grupy w którym w każdej z nich jest po 1 obiekcie typu mesh. Chciałym wszystko połączyć w jedną całość ale niestety nie dam rady, usuwając pozostałości usuwa mi i tak poly postaci.

Wygląda jakby każda grupa była powiązana z danym obiektem. Jak stworzyć jeden mesh item bez żadnych dodatkowych podkatalogów ?

jnjE2Lj.jpg

Przez to wydaję mi się że wyskakuję mi taki błąd jak na obrazku:

K3NPI2u.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Próbowałem wyczyścić mesh po przez clean up ale niestety nic z tego :/ dzieję się tak gdy ustawiam bind method na Heat map.

Przy innych postaciach mam też tak że mam jakaś grupę w której nic nie ma, mimo to usuwając ją usuwam mi dany fragment ciała o0

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Facy polaczone są vertexami, ale edge nie są połączone ze sobą. Szukaj także n-gonow. Jak dla mnie zduplkuj model. Kasuj po kawałku i patrz w którym momencie zbinduje. Zwykly sposob skinowania czytez voxel nowy w 2015 nie bedzie mial ztym problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy