Skocz do zawartości

problem przy łączeniu obiektów w fbx


matiuss

Rekomendowane odpowiedzi

Przy otwieraniu pliku .fbx wczytuje mi się model postaci która posiada 4 grupy w którym w każdej z nich jest po 1 obiekcie typu mesh. Chciałym wszystko połączyć w jedną całość ale niestety nie dam rady, usuwając pozostałości usuwa mi i tak poly postaci.

Wygląda jakby każda grupa była powiązana z danym obiektem. Jak stworzyć jeden mesh item bez żadnych dodatkowych podkatalogów ?

jnjE2Lj.jpg

Przez to wydaję mi się że wyskakuję mi taki błąd jak na obrazku:

K3NPI2u.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Próbowałem wyczyścić mesh po przez clean up ale niestety nic z tego :/ dzieję się tak gdy ustawiam bind method na Heat map.

Przy innych postaciach mam też tak że mam jakaś grupę w której nic nie ma, mimo to usuwając ją usuwam mi dany fragment ciała o0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facy polaczone są vertexami, ale edge nie są połączone ze sobą. Szukaj także n-gonow. Jak dla mnie zduplkuj model. Kasuj po kawałku i patrz w którym momencie zbinduje. Zwykly sposob skinowania czytez voxel nowy w 2015 nie bedzie mial ztym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności