Skocz do zawartości

3ds Max UVW Map skalowanie tekstur


Nero87

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda tak że mam dwa obiekty różnej wielkości, jeden zMERGEowany do scenki. Narzucam na obydwa UVW Map lecz przy takich samych wartościach w mappingu typu box w renderze skala tej samej tekstury jest inna. Możecie jakoś mi z tym pomóc?:/ Jest gdzieś jakaśopcja żeby to może jakiś sposób może "wyzerować"?:/ Chciałbym żeby przy takich samych wartościach mapowanie wyglądało tak samo. Z góry dzięki za pomoc.

 

29bc561.png

 

24o2iqc.png

Edytowane przez Nero87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności