Nero87 Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 (edytowane) Sprawa wygląda tak że mam dwa obiekty różnej wielkości, jeden zMERGEowany do scenki. Narzucam na obydwa UVW Map lecz przy takich samych wartościach w mappingu typu box w renderze skala tej samej tekstury jest inna. Możecie jakoś mi z tym pomóc?:/ Jest gdzieś jakaśopcja żeby to może jakiś sposób może "wyzerować"?:/ Chciałbym żeby przy takich samych wartościach mapowanie wyglądało tak samo. Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 6 Listopad 2014 przez Nero87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 6 Listopad 2014 Share Napisano 6 Listopad 2014 Spróbuj zastosować Xform -> Collapse albo za pomocą Attach dołącz ten problematyczny obiekt do jakiegoś nowo utworzonego, np. boxa (editable poly). Potem usuń niepotrzebny box. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nero87 Napisano 8 Listopad 2014 Autor Share Napisano 8 Listopad 2014 Najprościej będzie chyba je zATTACHować ze sobą a potem dodać UVW. W tym przypadku to mi wystarczy. Nie wpadłem na to, dzięki za podpowiedź. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi