Napisano 6 Listopad 201410 l Sprawa wygląda tak że mam dwa obiekty różnej wielkości, jeden zMERGEowany do scenki. Narzucam na obydwa UVW Map lecz przy takich samych wartościach w mappingu typu box w renderze skala tej samej tekstury jest inna. Możecie jakoś mi z tym pomóc?:/ Jest gdzieś jakaśopcja żeby to może jakiś sposób może "wyzerować"?:/ Chciałbym żeby przy takich samych wartościach mapowanie wyglądało tak samo. Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 6 Listopad 201410 l przez Nero87
Napisano 6 Listopad 201410 l Spróbuj zastosować Xform -> Collapse albo za pomocą Attach dołącz ten problematyczny obiekt do jakiegoś nowo utworzonego, np. boxa (editable poly). Potem usuń niepotrzebny box.
Napisano 8 Listopad 201410 l Autor Najprościej będzie chyba je zATTACHować ze sobą a potem dodać UVW. W tym przypadku to mi wystarczy. Nie wpadłem na to, dzięki za podpowiedź. Dzięki za pomoc.