Napisano 7 Listopad 201410 l Witam. Jestem w trakcie realizacji wizualizacji wnętrza. Dziś nanosząc poprawki od klienta, zauważyłem, że coś brzydkiego dzieje się z geometrią ścian. Jest to "wymodelowany" plane, wyciągnięty do góry(editable poly). Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to rozwiązać? Problem wygląda tak: http://postimg.org/image/r5wytglwz/ http://postimg.org/image/o0hoxq27x/ http://postimg.org/image/c24s7t7q1/ Z góry dziękuję.
Napisano 7 Listopad 201410 l Problem wygląda jak bład smooth grup. Zacznij od zaznaczenia wierzchołków i użyj weld z małą wartością, bo możliwe że się zdublowały, lub krawedzie nie są ze sobą połączone. Zaznacz poligowny i z zakładki Polygon: Smoothing Groups w Edit Poly wybierz Auto smooth.
Napisano 7 Listopad 201410 l Autor Niestety, nie działa. Sprawdziłem mniej więcej vertexy, i krawędzie w miejscach gdzie są owe brudy ale nigdzie mi się nie dublowały. A po kliknięciu w Auto smooth, nic się nie zmienia :(
Napisano 9 Listopad 201410 l Przyczyną mogę być tez odwrócone poligony, kliknij, plus w lewym górnym rogu viewportu i wybierz xView/face orientation, odwracasz opcją flip w edit poly. gdyby to nie pomogło, zaznacz edge w obrębie problemu i wybierz split, rozdzieli Ci to wszystkie poligony na pojedyncze elementy, i wtedy spróbuj jeszcze raz zweldować.
Napisano 9 Listopad 201410 l Autor Dziękuję za odpowiedzi, będę miał je w pamięci. Tymczasem zaimportowałem obiekt z poprzedniego save'a i jest czysty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto