Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Jestem w trakcie realizacji wizualizacji wnętrza. Dziś nanosząc poprawki od klienta, zauważyłem, że coś brzydkiego dzieje się z geometrią ścian. Jest to "wymodelowany" plane, wyciągnięty do góry(editable poly). Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to rozwiązać? Problem wygląda tak:

 

http://postimg.org/image/r5wytglwz/

 

http://postimg.org/image/o0hoxq27x/

 

http://postimg.org/image/c24s7t7q1/

 

Z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 980
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem wygląda jak bład smooth grup.

Zacznij od zaznaczenia wierzchołków i użyj weld z małą wartością, bo możliwe że się zdublowały, lub krawedzie nie są ze sobą połączone.

Zaznacz poligowny i z zakładki Polygon: Smoothing Groups w Edit Poly wybierz Auto smooth.

Napisano
  • Autor

Niestety, nie działa. Sprawdziłem mniej więcej vertexy, i krawędzie w miejscach gdzie są owe brudy ale nigdzie mi się nie dublowały. A po kliknięciu w Auto smooth, nic się nie zmienia :(

Napisano

Przyczyną mogę być tez odwrócone poligony, kliknij, plus w lewym górnym rogu viewportu i wybierz xView/face orientation, odwracasz opcją flip w edit poly.

 

gdyby to nie pomogło, zaznacz edge w obrębie problemu i wybierz split, rozdzieli Ci to wszystkie poligony na pojedyncze elementy, i wtedy spróbuj jeszcze raz zweldować.

Napisano
  • Autor

Dziękuję za odpowiedzi, będę miał je w pamięci. Tymczasem zaimportowałem obiekt z poprzedniego save'a i jest czysty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności