Jump to content

tomasztytus

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About tomasztytus

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wwa
  1. Witam. Jako, że kawa była przez kilka lat moim hobby i pracą, postanowiłem powrócić do projektu, który miał być pewnego rodzaju hołdem :) Postanowiłem wymodelować ekspres, a następnie potrenować materiały, światło i rendering. I tak, chyba skończyłem. Chyba, bo liczę na sugestie co do prezentowanej pracy. Model to Synesso Hydra, wymodelowany w 3D maxie, render - Vray.
  2. Witam. To mój pierwszy post w tym dziale, wcześniej nie miałem odwagi :) Natrafiłem ostatnio na forum na temat piwa, pomyślałem, że na początek to będzie dobry krok, ze względu na prosty model i sporo materiałów w internecie na ten temat. Prezentuję to co do tej pory udało mi się zrobić przy pomocy Maxa i Vray, czyli proste studio z jedną HDR'ką i planem za butelką. Nie mam doświadczenia dlatego chętnie przyjmę słowa krytyki. Wiem, które elementy poprawić, ale chciałem na razie pokazać zarys projektu i poradzić się bardziej doświadczonych. Nazwa i etykieta były wymyślone na szybko, nie chciałem, żeby butelka była "goła". Dziękuję i pozdrawiam.
  3. Na Irradiance map było nieco lepiej, ale przy ustawieniach 90/40. Gdzieś przeczytałem Twoją radę, że nie ma sensu dawać powyżej 100, wtedy lepiej przełączyć na Brute Force. Enviroment zostawiłem puste. Przeanalizowałem ustawienia i zauważyłem, że chyba przegiąłem z wielkością sampli i nie zaznaczyłem retrace threshold. Już wszystko gra :)
  4. Witam. Postanowiłem popróbować oświetlenie na gotowej scenie z Orangegraphic.pl. Idąc za radami autorytetów(Peter Guthrie, John O'Connell i kilku innych) postanowiłem oświetlić scenę mapą HDRI. Usunąłem ze sceny wszystkie światła i wstawiłem Vray light Dome. Dodałem do tekstury mapę HDRI(Peter Guthrie 0707 Dawn Sun) i w pewnych miejscach pojawiły się brzydkie brudy. Są to miejsca, gdzie powiedzmy detal jest ważny. Nie ukrywam, że spędza mi to sen z powiek. Jestem głęboko załamany, nawet waham się czy kontynuować pracę w tej dziedzinie, czy nie lepiej wziąć się za coś innego, np. stolarkę. Dziękuję. Poniżej ustawienia renderu.
  5. Dziękuję za odpowiedzi, będę miał je w pamięci. Tymczasem zaimportowałem obiekt z poprzedniego save'a i jest czysty.
  6. Niestety, nie działa. Sprawdziłem mniej więcej vertexy, i krawędzie w miejscach gdzie są owe brudy ale nigdzie mi się nie dublowały. A po kliknięciu w Auto smooth, nic się nie zmienia :(
  7. Witam. Jestem w trakcie realizacji wizualizacji wnętrza. Dziś nanosząc poprawki od klienta, zauważyłem, że coś brzydkiego dzieje się z geometrią ścian. Jest to "wymodelowany" plane, wyciągnięty do góry(editable poly). Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to rozwiązać? Problem wygląda tak: http://postimg.org/image/r5wytglwz/ http://postimg.org/image/o0hoxq27x/ http://postimg.org/image/c24s7t7q1/ Z góry dziękuję.
  8. Super. Czyli wszystko kwestią skills'ów. Wszystko przede mną! Dzięki za motywację.
  9. Fantastyczna robota. Przepraszam, ale muszę spytać, czy jest coś co robisz poza modelowaniem Lambo? Jakiś czas temu wziąłem się za modelowanie starej 911-ki, Jednak przyznam, że nie idzie mi to tak sprawnie i ładnie. Zdarza mi się jeść, chodzę również do pracy i dzielę czas z bliskimi mi osobami. W nocy staram się spać. Zacząłem się zastanawiać czy w ogóle 3D jest dla mnie. Pełen szacunek za włożoną pracę.
  10. Również nic z tego. Backface cull jest wyłączony zarówno dla viewport'a jak i obiektów.
  11. Niestety. Próbowałem. Nie działa. Może coś w views albo preferences, chociaż tam nie dłubałem :(
  12. Witam, to mój pierwszy post na forum. Przejrzałem je wydaje mi się dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na problem, który utrudnia mi pracę. Chodzi o poligony, które są niewidoczne od wewnętrznej strony. Wydaje mi się, że to błahostka, jednak brakuje mi wiedzy na temat max'a, jako początkujący użytkownik. Załączam zdjęcie dla wyjaśnienia problemu. Dziękuję i pozdrawiam. http://imageshack.us/photo/my-images/844/maxproblem.jpg/
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy