Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Jestem w trakcie realizacji wizualizacji wnętrza. Dziś nanosząc poprawki od klienta, zauważyłem, że coś brzydkiego dzieje się z geometrią ścian. Jest to "wymodelowany" plane, wyciągnięty do góry(editable poly). Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to rozwiązać? Problem wygląda tak:

 

http://postimg.org/image/r5wytglwz/

 

http://postimg.org/image/o0hoxq27x/

 

http://postimg.org/image/c24s7t7q1/

 

Z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem wygląda jak bład smooth grup.

Zacznij od zaznaczenia wierzchołków i użyj weld z małą wartością, bo możliwe że się zdublowały, lub krawedzie nie są ze sobą połączone.

Zaznacz poligowny i z zakładki Polygon: Smoothing Groups w Edit Poly wybierz Auto smooth.

Napisano

Niestety, nie działa. Sprawdziłem mniej więcej vertexy, i krawędzie w miejscach gdzie są owe brudy ale nigdzie mi się nie dublowały. A po kliknięciu w Auto smooth, nic się nie zmienia :(

Napisano

Przyczyną mogę być tez odwrócone poligony, kliknij, plus w lewym górnym rogu viewportu i wybierz xView/face orientation, odwracasz opcją flip w edit poly.

 

gdyby to nie pomogło, zaznacz edge w obrębie problemu i wybierz split, rozdzieli Ci to wszystkie poligony na pojedyncze elementy, i wtedy spróbuj jeszcze raz zweldować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności