tomasztytus Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 Witam. Jestem w trakcie realizacji wizualizacji wnętrza. Dziś nanosząc poprawki od klienta, zauważyłem, że coś brzydkiego dzieje się z geometrią ścian. Jest to "wymodelowany" plane, wyciągnięty do góry(editable poly). Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to rozwiązać? Problem wygląda tak: http://postimg.org/image/r5wytglwz/ http://postimg.org/image/o0hoxq27x/ http://postimg.org/image/c24s7t7q1/ Z góry dziękuję.
stormwind Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 Problem wygląda jak bład smooth grup. Zacznij od zaznaczenia wierzchołków i użyj weld z małą wartością, bo możliwe że się zdublowały, lub krawedzie nie są ze sobą połączone. Zaznacz poligowny i z zakładki Polygon: Smoothing Groups w Edit Poly wybierz Auto smooth.
tomasztytus Napisano 7 Listopad 2014 Autor Napisano 7 Listopad 2014 Niestety, nie działa. Sprawdziłem mniej więcej vertexy, i krawędzie w miejscach gdzie są owe brudy ale nigdzie mi się nie dublowały. A po kliknięciu w Auto smooth, nic się nie zmienia :(
stormwind Napisano 9 Listopad 2014 Napisano 9 Listopad 2014 Przyczyną mogę być tez odwrócone poligony, kliknij, plus w lewym górnym rogu viewportu i wybierz xView/face orientation, odwracasz opcją flip w edit poly. gdyby to nie pomogło, zaznacz edge w obrębie problemu i wybierz split, rozdzieli Ci to wszystkie poligony na pojedyncze elementy, i wtedy spróbuj jeszcze raz zweldować.
tomasztytus Napisano 9 Listopad 2014 Autor Napisano 9 Listopad 2014 Dziękuję za odpowiedzi, będę miał je w pamięci. Tymczasem zaimportowałem obiekt z poprzedniego save'a i jest czysty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się