PiotrMP006 Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 Jak zrobić odbicia HDRI mapy environment w środku zamkniętego pomieszczenia w Cycles? W 3ds Max jest skylight a w Blenderze? Pomocy
ikkiz Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 zrobić ściany widoczne tylko w kamerze za pomocą mieszania transparent z materiałem ściany za pomocą noda lightpaths -> is camera ray, ale to podupiony pomysł imho. Jak jest zamknięte pomieszczenie, to obiekty w środku powinno być oświetlone takim global lightingiem jaki jest w środku zamkniętego pomieszczenia.
PiotrMP006 Napisano 7 Listopad 2014 Autor Napisano 7 Listopad 2014 To jak zrobić żeby np. chromowana kulka umieszczona w pokoju odbijała i była oświetlona mapą HDRI ?
zbyszko Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 zaznacz ściany pomieszczenia i odznacz w panelu Ray visibility Glossy Ale lepiej by było umieścić kulkę na innej warstwie wyrendować jako render layer 2 i połączyć w Composit Node
elieli Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 Można jeszcze podpiąć Hdrke do shadera glossiness i do ector wpiąć input z reflection tak jak tutaj https://drive.google.com/file/d/0B9CSDUoUMpZIUl9KcHdMdzhlUTg/view?usp=sharing
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się