Skocz do zawartości

Jak zrobić odbicia HDRI mapy environment w środku zamkniętego pomieszczenia?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zrobić ściany widoczne tylko w kamerze za pomocą mieszania transparent z materiałem ściany za pomocą noda lightpaths -> is camera ray, ale to podupiony pomysł imho. Jak jest zamknięte pomieszczenie, to obiekty w środku powinno być oświetlone takim global lightingiem jaki jest w środku zamkniętego pomieszczenia.

Napisano

zaznacz ściany pomieszczenia i odznacz w panelu Ray visibility Glossy

mjtsns.jpg

Ale lepiej by było umieścić kulkę na innej warstwie wyrendować jako render layer 2 i połączyć w Composit Node

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności