Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zrobić odbicia HDRI mapy environment w środku zamkniętego pomieszczenia w Cycles?

 

W 3ds Max jest skylight a w Blenderze?

 

 

Pomocy

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrobić ściany widoczne tylko w kamerze za pomocą mieszania transparent z materiałem ściany za pomocą noda lightpaths -> is camera ray, ale to podupiony pomysł imho. Jak jest zamknięte pomieszczenie, to obiekty w środku powinno być oświetlone takim global lightingiem jaki jest w środku zamkniętego pomieszczenia.

Napisano
  • Autor

To jak zrobić żeby np. chromowana kulka umieszczona w pokoju odbijała i była oświetlona mapą HDRI ?

Napisano

zaznacz ściany pomieszczenia i odznacz w panelu Ray visibility Glossy

mjtsns.jpg

Ale lepiej by było umieścić kulkę na innej warstwie wyrendować jako render layer 2 i połączyć w Composit Node

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności