Napisano 7 Listopad 201410 l Jak zrobić odbicia HDRI mapy environment w środku zamkniętego pomieszczenia w Cycles? W 3ds Max jest skylight a w Blenderze? Pomocy
Napisano 7 Listopad 201410 l zrobić ściany widoczne tylko w kamerze za pomocą mieszania transparent z materiałem ściany za pomocą noda lightpaths -> is camera ray, ale to podupiony pomysł imho. Jak jest zamknięte pomieszczenie, to obiekty w środku powinno być oświetlone takim global lightingiem jaki jest w środku zamkniętego pomieszczenia.
Napisano 7 Listopad 201410 l Autor To jak zrobić żeby np. chromowana kulka umieszczona w pokoju odbijała i była oświetlona mapą HDRI ?
Napisano 7 Listopad 201410 l zaznacz ściany pomieszczenia i odznacz w panelu Ray visibility Glossy Ale lepiej by było umieścić kulkę na innej warstwie wyrendować jako render layer 2 i połączyć w Composit Node
Napisano 7 Listopad 201410 l Można jeszcze podpiąć Hdrke do shadera glossiness i do ector wpiąć input z reflection tak jak tutaj https://drive.google.com/file/d/0B9CSDUoUMpZIUl9KcHdMdzhlUTg/view?usp=sharing
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto